مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی پرسپولیس گفت:  نمي‌داند چرا پرسپوليس از مشكلي كه به آن دچار شده، خارج نمي‌شود.

مصطفی دنیزلی پس از شکست تیمش برابر راه آهن گفت: متاسفانه ما از مشكلي كه به آن دچار شده‌ايم نمي‌توانيم رهايي پيدا كنيم. بعد از بازي با الغرافه در حال تلاش هستيم كه تيم را جمع‌و جور كنيم اما نمي‌توانيم.

 

وی درباره گل های زیاد دریافتی پرسپولیس گفت : درست است و ما نمی توانیم از این مشکل رهایی پیدا کنیم. بعد از بازی با الغرافه که در اینجا داشتیم سعی کردیم تیم را جمع کنیم اما نمی توانیم و چنین موقعیتی تاکنون اتفاق نیفتاده است.

 

وي ادامه داد: يك چنين موقعيتي براي دومين بار است كه در طول زندگي‌ام رخ مي‌دهد. بار قبل وقتي سرمربي تركيه بودم چنين وضعيتي داشتم كه تيمم چهار تا چهار تا گل مي‌خورد اما همه آن بازي‌ها دوستانه بود و همان تيم تركيه در جام ملت‌هاي اروپا به يك چهارم نهايي رسيد و ششم شد.

دنيزلي افزود: متاسفانه با اين بحران روبه‌رو هستيم كه از موقعيت‌هاي زيادي كه به دست مي‌آوريم، نمي‌توانيم استفاده كنيم اما تيم حريف كاملا برعكس ماست. من اگر كل روز را هم روي اين مشكل تيم كار كنم، امكاناتي كه داريم محدود است. انگار بافت‌ها با هم گره نمي‌خورند. متاسفانه اين وضعيت نگران كننده است. اگرچه در ليگ قهرمانان آسيا وضعيت اين طور نيست اما من اگر در تمرين‌ها با بازيكنان كار كنم كه به اين تعداد گل بخورند، باز هم اينقدر گل نمي‌خورند!

سرمربي پرسپوليس كه كاملا ناراحت بود، گفت: زياد نمي‌خواهم صحبت كنم، هم ناراحت هستم و هم عصباني. فقط براي اينكه امروز شما را تنها نگذاشته باشم به نشست خبري آمدم.

وی در خصوص اینکه چرا زودتر تعویض نکردید، اظهار داشت: روند بازی به گونه ای بود که دو بازیکنمان با مصدومیت بازی می کردند و به خاطر همین مسئله اگر زودتر تعویض می کردیم برای تعویض های اجباری به مشکل می خوردیم. سامان آقازمانی، علی کریمی و حمید علی عسگر که با مصدومیت بازی می کردند اگر به مشکل می خوردند آن وقت در ادامه راه ممکن بود نتوانیم آنها را تعویض کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)