گل استقلال صحیح نبود

مرجع خبری پرسپولیس : کارشناس داوری فوتبال گفت : داور مسابقه تیم های پرسپولیس و راه آهن از اعلام یک ضربه پنالتی به سود این تیم خودداری کرد.

 

محمد فنایی در بحث کارشناسی داوری برنامه نود افزود: مدافع تونسی راه آهن به دلیل ضربه زدن با آرنج به صورت غلامرضا رضایی باید با کارت قرمز داور از بازی اخراج می شد.

 

زدن ضربه با دست به صورت زننده است و جریمه اش اخراج از بازی است.

 

وی درباره خطایی که روی ایمون زاید درون محوطه جریمه راه آهن اتفاق افتاد گفت: این صحنه کاملا خطا بود چراکه بازیکن راه آهن دست خود را دور گردن مهاجم پرسپولیس انداخت و اصطلاحا روی او خراب شد و مانع از حرکت او شده و ترکی باید در این صحنه واضح یک پنالتی به سود پرسپولیس اعلام می کرد که از این امر چشم پوشی کرد.

 

فنایی در خصوص پنالتی که برای راه آهن گرفته شد گفت: پنالتی درست بود و مدافع پرسپولیس به عمد توپ را با دست زد و اعلام ضربه پنالتی صحیح بود. به نظر می رسید بازیکن پرسپولیس می خواست با سر توپ را بزند که نتوانست و پس از آن با دست توپ را زد و داور هرچه قدر هم می خواست نمی توانست این پنالتی را نگیرد.

 

این کارشناس داوری درباره کارت زردی که داور به مدافع راه آهن روی گل آخر پرسپولیس نشان داد گفت: اگر این توپ گل نمی شد باید پنالتی گرفته و مدافع راه آهن اخراج می شد اما با توجه به اینکه توپ بازیکن پرسپولیس وارد دروازه شد حرکت مدافع راه آهن یک حرکت غیرورزشی به حساب می آید و نشان دادن کارت زرد به وی صحیح می باشد.

 

فنایی ضمن کارشناسی داوری مسابقه استقلال و نفت آبادان گفت: روی ضربه خطایی که منجر به گل استقلال شد مدافع صنعت نفت توپ را زد و اگر برخوردی صورت گرفت در اثر حرکت خسرو حیدری به سمت جلو بود و این نمی تواند خطا باشد.

 

به این ترتیب می توان گفت گل استقلال هم مردود بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)