رویانیان بهترین امکانات را فراهم کرده

مرجع خبری پرسپولیس : عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تهران، از تلاش های محمد رویانیان به عنوان مدیرعامل این باشگاه تمجید كرد و گفت: او در این مدت، زحمات زیادی برای تیم متحمل شده و تمامی امكانات را فراهم كرده است.

علی پروین در جریان تمرین عصر امرو پرسپولیس  خاطرنشان كرد: با توجه به عملكرد مناسب مدیریتی، اعتقاد دارم تنها عامل افت ما نمایش ضعیف نفرات است.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با اشاره به اینكه این تیم در بدترین دوران تاریخ خود قرار دارد، گفت: بازیكنان پرسپولیس بسیار بی انگیزه هستند و ما هیچ امیدی به این تیم نداریم. در هفته های اخیر تمرینات پرسپولیس را از نزدیك تماشا كرده ام و تنها چیزی كه در آن دیده ام بی انگیزگی فراوان نفرات است.

وی ادامه داد: نفرات ما در بازی های اخیر تیم نمایش بسیار بدی داشتند و در طول تاریح سابقه نداشته كه ما در ورزشگاه آزادی و در چند بازی متوالی با چهار گل شكست بخوریم و دلیل آن تنها بی انگیزگی است.

عضو هیات مدیره پرسپولیس اظهار داشت: امروز برای انجام امور شخصی خود به جایی رفته بودم كه نزدیك ورزشگاه شهید شیرودی بود و خاطرات سال های قبل كه پرسپولیس تیمی هجومی بود برایم زنده شد. درآنجا به خوبی دیدم كه مردم تا چه حدی از شرایط فعلی تیم ناراحت هستند.

وی با اشاره به اینكه نتایج اخیر این تیم دور از انتظار است، گفت: مسوولان باشگاه و تمامی هواداران از این شرایط بحرانی ناراحت هستند.

پروین در خصوص غیبت های متوالی مصطفی دنیزلی در تمرینات این تیم گفت: پدر همسر این مربی مریض است و دنیزلی برای برطرف كردن مشكلات وی و همچنین دیدن نوه تازه به دنیا آمده اش راهی تركیه می شود و غیبت های این مربی دلیل دیگری ندارد.

وی در پاسخ به این سوال كه پرسپولیس برای فصل نقل و انتقالات چه برنامه هایی دارد اظهار داشت: پرسپولیس مثل تمامی تیم های دنیا برای زمان نقل و انتقالات برنامه دارد و بر اساس آن تعدادی از بازیكنان جدا می شوند و بازیكنان جدید را هم جذب خواهیم كرد اما هنوز دنیزلی فهرست نفرات مورد نظر خود را به باشگاه ارایه نكرده است.

سرمربی اسبق پرسپولیس با اشاره به حساسیت بالای دیدار این تیم با الشباب امارات گفت: نفرات باید برای موفقیت در این دیدار تمركز داشته باشند. دیدار پرسپولیس با الشباب با بازی الهلال و الغرافه همزمان نیست و در صورتی كه برابر الشباب شكست بخوریم نمایندگان عربستان و قطر می توانند با یكدیگر تبانی كرده و باعث حذف پرسپولیس شوند.

وی در پاسخ به این سوال كه كدام تیم قهرمان لیگ برتر خواهد شد، عنوان كرد: تراكتورسازی تبریز و استقلال تهران در طول فصل زحمات زیادی متحمل شده اند اما سپاهان قهرمانی لیگ برتر را از آن خود خواهد كرد.

پروین در مورد قانون منع حضور دروازه بانان خارجی در لیگ برتر و دسته یك یادآور شد: باید تمامی مدیران لیگ برتری در این خصوص نظر بدهند تا پس از جمع بندی نهایی تصمیمی را اتخاذ كنیم. ضمن اینكه فوتبال ایران باید در كنار قوانین فدراسیون جهانی پیش برود و مسوولان از خودشان قانون های عجیب تصویب نكنند.

وی در پاسخ به این سوال كه از بین كریمی و دنیزلی كدامیك از پرسپولیس جد خواهند شد گفت: دنیزلی فصل آینده هم با پرسپولیس قرار دارد و علی كریمی نیز از بازیكنان باتجربه فوتبال ایران محسوب می شود كه برای ما یك وزنه است و نباید وی را از دست بدهیم.

سرمربی اسبق تیم ملی در مورد شرایط ‘محمد پروین’ نیز گفت: وی به تازگی با تیم پیكان تهران به لیگ برتر صعود كرده و امیدوارم فصل آینده به جای حضور در لیگ امارات كار خود را در لیگ برتر دنبال كند.

وی در پاسخ به این سوال كه آیا اعلام فهرست بازیكنان مازاد پرسپولیس موجبات ناكامی های این تیم را فراهم كرده است؟ عنوان كرد: فهرست بازیكنان مازاد هنوز اعلام نشده كه بخواهد باعث بی انگیزگی شود، ضمن اینكه در گذشته بازیكنان برای اینكه از تیم كنار گذاشته نشوند تلاش خود را افزایش می دادند اما هم اكنون به دلیل اینكه پول فراوانی در تیم های مختلف به فوتبالیست ها ارایه می شود، شرایط فرق كرده است.

پروین در مورد بازیكنان دعوت شده از تیم پرسپولیس به تیم ملی عنوان كرد: كی روش به همراه دستیارانش تمامی بازی های لیگ را زیر نظر داشتند و سپس بازیكنان مورد نظر خود را دعوت كرده اند. كسی نمی تواند از تصمیم سرمربی تیم ملی انتقاد كند.

وی با تمجید از تلاش های محمد رویانیان به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خاطرنشان كرد: وی در این مدت زحمات زیادی برای تیم متمحل شده و تمامی امكانات را فرهم كرده است و با توجه به عملكرد مناسب مدیریتی، اعتقاد دارم تنها عامل افت ما نمایش ضعیف نفرات است.

پروین در پاسخ به این سوال كه چرا دنیزلی از بازیكنان جوان در تركیب پرسپولیس بهره نمی برد، گفت: در این مورد سرمربی باید نظر بدهد و شاید ما در تیم خود بازیكن جوان توانمندی نداریم كه دنیزلی به آنان بها نمی دهد.

وی در پایان با تاكید بر اینكه قرار داشتن پرسپولیس و استقلال در اوج به سود فوتبال ملی است گفت: باید اعتراف كنم كه انصافا استقلال در فصل جاری بهتر از پرسپولیس بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)