بهتر بود کریمی اعتراضش به دنیزلی را خصوصی مطرح می کرد

مرجع خبری پرسپولیس : مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حفظ آمادگی تیم ما و ذخیره انرژی برخی از بازیکنان برای آخرین دیدار گروهی ما در آسیا خیلی مهم است ولی سعی می کنیم با تمام قوا در این بازی حاضر شویم.

محسن عاشوری در غیاب مصطفی دنیزلی در کنفرانس خبری پیش از بازی تیم های پرسپولیس و فولاد خوزستان در جمع اصحاب رسانه حضور یافت و اظهار داشت: از نظر من بازیکنان تیم پرسپولیس بهترین بازیکنان ایران هستند.

 

 

دلیل ادعای من هم حضور شش بازیکن در تیم ملی است ولی برای اینکه شما یک تیم خوب داشته باشید، حتما لازم نیست همه بازیکنان تیم ستاره باشند. تیم شما باید هارمونی داشته باشد. در یک ارکستر همه سازها ریز نیست، یکسری سازهای کوبه ای دارید و تعدادی صدای بم. متاسفانه تیم ما این هارمونی را ندارد. جمع شدن ستاره در یک تیم الزاما موفقیت تیم نیست، شما باید مکمل داشته باشید.

وی افزود: در پست های مختلف این مکمل و این چیدمان باید اول شکل می گرفت ولی متاسفانه به آن خوب نگاه نشد. فکر نمی کردم بازیکنان این تیم طی یک فصل اینقدر حرفه ای کار کنند و حرف گوش کن باشند. آنها با تمام وجودشان آمدند و کار کردند و می بینید که کمترین حاشیه را هم داشتند.

عاشوری در مورد بازی روز جمعه گفت: این دو تیم همیشه بازی های خوبی را به نمایش گذاشته اند و امیدوارم بازی جذابی را شاهد باشیم. حفظ آمادگی تیم ما و ذخیره انرژی برخی از بازیکنان برای آخرین دیدار گروهی ما در آسیا خیلی مهم است ولی سعی می کنیم با تمام قوا در این بازی حاضر شویم.

مربی پرسپولیس در خصوص غیبت دنیزلی خاطرنشان کرد: غیبت آقای دنیزلی همانطور که از طرف باشگاه اعلام شد، به خاطر مشکلات شخصی بود که خیلی هم حاد به نظر می رسید و به همین دلیل نتوانست در این جلسه شرکت کند و به محض اینکه شرایط همسرشان بهبود یابد می آیند و به کارشان ادامه می دهند.

محسن عاشوری درباره اینکه پرسپولیس با تمام قوا بازی می کند و یا فرصت را به بقیه بازیکنان می دهد، تصریح کرد: ما یکسری محروم و مصدوم داریم. یعنی دستمان اینقدر باز نیست که بخواهیم تمام تفکرات آقای دنیزلی را در زمین اجرا کنیم و از سویی هم به دلیل یک بازی خیلی مهم که داریم باید همه موارد را لحاظ کنیم و البته باید بگویم نفراتی که در زمین هستند و یا آنها که نیستند خیلی با هم فرق ندارند. همه فوتبال دوستان ایرانی می دادند که فرق بازیکنان ما زیاد نیست ولی در پست های کلیدی بازیکن کم داریم و تمامی نفرات ما آمادگی بازی را دارند.

مربی قرمزپوشان در خصوص اینکه پرسپولیس این روزها، شرایط خوبی ندارد، گفت: بخاطر شرایط حرفه ای که داریم ما هر چیزی را نمی توانیم رسما اعلام کنیم و اینکه یک تیم طی یک فصل مربی را تعویض می کند و مشکلاتش همانطور باقی می ماند، باید عمیق تر به آن نگاه کرد و حتما مشکلات ریشه ای تری دارد. خیلی از مربیان و باشگاه ها از حالا که یک هفته مانده این بازی ها تمام بشود اقدام به بستن تیم های فصل بعدشان کرده اند.

عاشوری در مورد عملکرد دنیزلی تصریح کرد: دنیزلی مربی با تجربه ای است. ایشان نظم و شرایط حیات تیم و شرایط تمرینات و زندگی اردویی و دیگر چیزها را برای تیم ما به ارمغان آورد اما درون زمین باید ابزارش را داشته باشد. شاید ایشان و هر مربی دیگری با این نفرات به این بن بست بخورد. به نظر من، ما در چند پست کلیدی که بنابه شغل و حرفه ام است نیاز به بازیکن داریم و این نظر من است. شاید هم اشتباه باشد، پرسپولیس با تقویت چهار پست می تواند با همین نفرات یک تیم خیلی خوب برای فصل آینده داشته باشد.

مربی پرسپولیس در خصوص سوالی مبنی بر اینکه کارایی و ثبات مدیریت در نتیجه گیری تیم، کم کاری پرسپولیس بوده و یا سطح فنی لیگ برتر بالا رفته و یا نسبت به بازی های جام باشگاه آسیا متفاوت بوده است، گفت: اگر جدول رده بندی را ببینید، مشخص است که امتیازها خیلی نزدیک است و این نزدیکی تیم ها است. لیگ ما نه که ما ایرانی هستیم بگوییم و کسانی که از خارج هم می آیند مثل ایمون زاید که از بریتانیا آمده و فوتبال را به روز بازی می کند، معتقد است؛ ایران لیگ قوی و قدرتمندی دارد.

عاشوری در ادامه افزود: ما بازیکنان خیلی خوبی داریم که هر مربی واقعا دوست دارد این بازیکنان را در اختیار داشته باشد. وقتی دنیزلی می گوید اگر بازیکنی بخواهم بیاورم قیمت آنها بالاست بی شک ارزش بازیکنان و لیگ ما مشخص می شود.

مربی سرخپوشان در خصوص دروازه بانان این تیم خاطر نشان کرد: میثاق و حقیقی دروازه بانان تیم ملی ما هستند اما شرایط طوری رقم خورد که میثاق علیرغم تلاش ما و خودش نتوانست به شرایط ایده آل خود بازگردد.

عاشوری در مورد کوتاه آمدن دنیزلی در برابر مصاحبه های علی کریمی گفت: آنهایی که با دنیزلی کار کرده اند و یا او را می شناسند، می دانند که ایشان یک دیسیپلین منطقی دارد و اینکه بخواهد در برابر بازیکنان و کادرش کوتاهی کند و یا زیر چشمی از آن بگذرد، محال است.  اگر کسی صحبتی می کند و یا اعتراضی دارد، او حتما اعتراض او را گوش می کند و تصیمی که می گیرد، تصمیم شخصی نیست. بهتر بود علی این اعتراض را با خود او رودرو می گفت و مثل همیشه به اتاقش می رفت و این موضوع را با او در میان می گذاشت.

وی ادامه داد: دنیزلی همیشه در تمام جلسات نظر بچه ها را می گیرد و این نظرات وقتی به تائید همه رسید، آن را اجرا می کند و حتما فکر کرده که حرف او منطقی بوده و با او هم صحبت کرده و به این نتیجه رسیده است.

عاشوری در مورد اینکه آیا مدیریت رویانیان را می پسندید، مدیریتی که فوتبالی نیست، گفت: سردار رویانیان مدیری هستند که در بخش های مختلف مملکت زحمت کشیده اند و فکر می کنم در کوتاه ترین زمان تخصص این کار را پیدا می کنند. ایشان یکسری مشاور دارند که در این زمینه به او کمک می کنند و چون از آنجایی که بچه مازندران هستند و ماهی هم زیاد  می خورند، از هوش بالایی برخوردارند. حتما آقای رویانیان این تجربه ای را که در این شش ماهه بدست آورده، اگر شش ماه دیگر به آن اضافه شود، شش سال دیگر ببینید چه می شود؟

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)