مرجع خبری پرسپولیس : پس از جدایی فرهاد مجیدی کاپیتان سابق استقلال در میانه فصل از این تیم مجتبی جباری دومین کاپیتان این تیم نیز در پایان لیگ یازدهم خبر از جدایی از این تیم داد.

 

هافبک تیم فوتبال استقلال تهران گفت: چند پیشنهاد از تیم های خارجی دارم و می خواهم یک فصل بازی در خارج از ایران را تجربه کنم.

مجتبی جباری پس از مسابقه مقابل نفت تهران اظهار داشت: در فصلی که پشت سر گذاشتیم اتفاقات زیادی برای ما افتاد که از جمله آن ها مصدومیت بیش از حد برخی بازیکنان اصلی تیم بود که باعث شد به سایر بازیکنان فشار بیشتری بیاید.

وی ادامه داد: با تمام این شرایط تمام تلاش‌مان را به کار گرفتیم تا در بهترین جایگاه بایستیم اما متأسفانه این هدف محقق نشد.

کاپیتان تیم فوتبال استقلال ضمن تبریک قهرمانی لیگ برتر به تیم سپاهان افزود: از حالا به بازی چهارشنبه در لیگ قهرمانان آسیا فکر می‌کنیم. در بازی برابر نسف قارشی حتی با یک مساوی می‌توانیم به دور بعد صعود کنیم که فکر می‌کنم با حمایت و دعای هواداران این امر محقق می‌شود.

جباری با بیان اینکه امروز حضور هواداران بسیار خوب بود اما انتظار بیشتری از آن ها داشتیم، خاطرنشان کرد: بازی در روز جمعه و در ساعت مناسبی برگزار شد و به همین دلیل هواداران استقبال خوبی از این بازی داشتند.

وی در خصوص فصل آینده و اینکه آیا در استقلال می‌ماند یا خیر، عنوان کرد: در حال حاضر فکری برای فصل آینده نکرده‌ام اما چند پیشنهاد خارجی دارم و می خواهم یک سال بازی در خارج از ایران را تجربه کنم.

جباری در خصوص اینکه تماشاگران پس از تعویضش وی را تشویق می‌کردند، گفت: تماشاگران به من لطف دارند. سال خوبی با هم داشتیم و شاید آخر بازی با تشویق‌های خود می‌خواستند از من قدردانی کنند.

کاپیتان تیم فوتبال استقلال در خصوص قهرمانی سپاهان در لیگ برتر گفت: ما همیشه خوب بازی کردیم اما برخی مواقع اشتباهاتی داشتیم که سپاهانی‌ها اینگونه نبودند. آن ها امتیازهای خود را ذخیره کردند و به قهرمانی رسیدند. البته ما در این فصل بدشانسی‌های زیادی را هم تجربه کردیم. به هر حال قهرمانی حق سپاهان بود.

 

این بازیکن در بسیاری از مسابقات حساس فصل قبل استقلال از جمله دربی برگشت ، فینال جام حذفی و پلی آف لیگ قهرمانان غایب بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)