مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال پرسپولیس در حالی به عنوان تیم دوم گروه D راهی مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا شد که بهترین خط حمله و بهترین خط دفاع گروه را از آن خود کرد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس آخرین مسابقات گروه چهارم لیگ قهرمانان آسیا سه شنبه شب برگزار شد که طی آن تیم های الهلال و پرسپولیس موفق به شکست رقبای خود و صعود به عنوان تیم های اول و دوم گروه D به مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان آسیا شدند.

 

 

در این گروه پرسپولیس با 14 گل زده عنوان بهترین خط حمله را بدست آورد و همراه با الجزیره امارات که همین تعداد گل به ثمر رسانده تا این لحظه عنوان هجومی ترین تیم آسیا را به دست آورده است. البته الجزیره این شانس را دارد که روز چهارشنبه در آخرین مسابقه گروه خود رکوردش را ارتقا ببخشد.

 

پرسپولیس همچنین با 5 گل خورده کمترین آمار گل خورده گروه D را نیز به دست آورد. پس از پرسپولیس ، الهلال ، الغرافه و الشباب با آمار گل های خورده 7 ، 10 و 14 آمار تقریبا ضعیفی را به جای گذاشتند.

 

نکته جالب اینجاست که پرسپولیس با تفاضل گل مثبت 9 عنوان بهترین تفاضل گل آسیا را نیز تا این لحظه ثبت کرده است و پس از این تیم سئونگنام ایلهوا از کره جنوبی با تفاضل گل مثبت 8 دوم است. تیم صدرنشین گروه پرسپولیس یعنی الهلال اختلاف فاحشی با این تیم دارد و با تفاصل گل مثبت 3 در صدر جدول جای گرفته است.

 

بدترین تفاضل گل را نیز تیم های العربی قطر ، تیانجین تدای چین و الشباب امارات به ترتیب با تفاضل گل منفی 11 ، منفی 10 و منفی 9 به ثبت رسانده اند.

 

 

 

تيم

بازيها

برد

مساوی

باخت

گل زده

گل خورده

تفاضل گل

امتياز

1

الهلال

6

3

3

0

10

7

3

12

2

پرسپوليس

6

3

2

1

14

5

9

11

3

الغرافه

6

1

3

2

7

10

3-

6

4

الشباب دبي

6

0

2

4

5

14

9-

2

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)