مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال الاتحاد حریف پرسپولیس در مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اسیا در مسابقه خود برابر العربی در آخرین دقایق از شکست پیروزی ساخت

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس  مسابقه تیم های الاتحاد عربستان و العربی قطر از ساعت 22 و 30 دقیقه چهارشنبه شب در ورزشگاه ملک عبدالله فیصل جده آغاز شد و با برتری پر حرف و حدیث سه بر دوی میزبان به پایان رسید.

 

در این بازی ابتدا العربی دو بار از میزبان خود پیش افتاد اما در نهایت بازی به تساوی کشیده شد و در آخرین ثانیه ها با گل برتری الاتحاد به پایان رسید.

 

ابتدا العربی در دقیقه 9 مسابقه با گل بوالم کواکی پیش افتاد سپس الاتحاد  در دقیقه 30 بازی را با گل ابراهیم حُسنی به تساوی کشاند و العربی مجددا به وسیله بازیکن الجزایری خود در دقیقه 45 توانست به گل برتری دست یابد.

 

الاتحاد توانست در دقیقه 65 نیمه دوم با گل فابریس اونداما روی یک ضربه کرنر بازی را به تساوی بشکاند. دروازه بان و مدافعان العربی به شدت نسبت به این گل اعتراض داشته و معتقد به خطا روی دروازه بان بودند. و در نهایت فوزی عبدالغنی بود که پس از مدت ها رکود مسابقه توانست از غفلت خط دفاع العربی استفاده کند و گل برتری را در دقیقه 93 وارد دروازه حریف کند.

 

محمد نور کاپیتان تیم الاتحاد در نیمه دوم وارد بازی شد. العربی فصل گذشته هادی عقیلی ملی پوش ایرانی را در اختیار داشت.

 

پس از پایان این مسابقه بازیکنان ، کادرفنی و مسئولان تیم العربی به شدت نسبت به داوری یکطرفه مسابقه اعتراض داشتند و به سمت او در میانه میدان حمله ور شدند به طوری که پلیس برای حفاظت از داور وارد عمل شد. پس از این اتفاق داور مسعود زراعی دروازه بان العربی را پس از سوت پایان مسابقه با کارت قرمز جریمه کرد.

 

مسئولان برگزاری به زحمت توانستند مسعود زراعی و پیر لوشانتر ، دروازه بان و سرمربی العربی را از داور دور کرده و از زمین مسابقه خارج کنند. با بررسی صحنه های تلویزیونی مشخص می شود که روی گل دوم الاتحاد مهاجم این تیم با آرنج به صورت دروازه بان العربی کوبید و باعث زمین خوردن وی شد و همین گل باعث شد الاتحاد از ثبت شکست در کارنامه اش در مرحله گروهی بگریزد.

 

داور مسابقه به بوالم کواکی ، عبدالله معارفی، مسعود زراعی و احمد داد از العربی و فوزی عبدالغنی و ابراهیم حسنی از الاتحاد کارت زرد نشان داد. تماشاگران الاتحاد اکثر سکوهای استادیوم 21 هزار نفری این تیم را در این مسابقه تشریفاتی پر کرده بودند.

 

الاتحاد که  در گروه دوم پیش از این به عنوان تیم اول صعود کرده بود با این نتیجه 16 امتیازی شد و العربی نیز بدون امتیاز در رده آخر گروه جای گرفت. در دیگر مسابقه این گروه نیز بن یاس قطر دو بر صفر پاختاکور را شکست داد و با 11 امتیاز دوم شد ، پاختاکور نیز با 7 امتیاز در رده سوم جای گرفت.

 

مسابقه تیم های پرسپولیس و الاتحاد از سری رقابت های یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان آسیا چهارشنبه هفته آینده در جده برگزار خواهد شد.

 

ترکیب الاتحاد:

Mabrouk Zaid ،  Rez Takar Fallatah ،  Maan Khodary(Hatan Babhir 62) ، Saud Kariri ، Mishal Al Saeed ، Asiri Ahmed ، Fabrice Ondama(Mohammad Alrashed 86) ، Abdelghani Faouzi ،  Abd Rabo Hosni ، Abdoh Autef(Mohammed Noor 72) ، Abdullah Omar

سرمربی : رائول کاندا

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)