مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه ملوان گفت: آن طور که آذرگون رئیس تربیت بدنی نیروی دریایی اعلام کرد با پیشنهاد هدایتی برای انتقال ۶۰ درصد سهام موافقت شده است.

بهمن صالح‌نیا  در مورد جلسه صادق درودگر با پیشکسوتان باشگاه ملوان، گفت: شب گذشته جلسه‌ای با حضور آذرگون رئیس تربیت بدنی نیروی دریایی و جمعی از پیشکسوتان و صادق درودگر نماینده حسین هدایتی در انزلی برگزار شد.

در این جلسه آذرگون می‌خواست نظر پیشکسوتان ملوان را در مورد انتقال 60 درصد سهام باشگاه به هدایتی بداند که نظر پیشکسوتان در این مورد مثبت بود.

وی در مورد جلسه امروز درودگر با بازیکنان ملوان خاطرنشان کرد: برای اینکه دوست داشتم بازیکنان به راحتی حرف‌هایشان را در مورد مطالبا‌تشان بیان کنند در جلسه امروز شرکت نکردم اما آن طور که شنیدم قرار شده منطقه آزاد انزلی مطالبات‌ فصل گذشته بازیکنان را پرداخت و حسین هدایتی نیز در ابتدای فصل 2 میلیارد تومان به باشگاه پول تزریق کند تا مربیان هرچه زودتر کار را شروع کنند. هنوز هیچ قراردادی بین نیروی دریایی و حسین هدایتی امضا نشده و همه چیز به طور شفاهی است.

مدیرعامل باشگاه ملوان تصریح کرد: هرچه زمان بگذرد تیم ملوان ضرر می‌کند. از یک سو نگرانی همه، تشکیل زودتر تیم و آغاز تمرینات است و از سوی دیگر هنوز استانداردسازی‌ لازم مورد نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا هنوز انجام نشده و ورزشگاه تختی انزلی استانداردهای لازم را ندارد. چند وقت پیش که من این حرف‌ها را بیان کردم برخی به نوع دیگری از آن برداشت کردند.

صالح‌نیا در مورد وضعیت مدیرعامل باشگاه ملوان گفت: هیئت مدیره جدید باشگاه ملوان تشکیل و آن هیئت مدیره، مدیرعامل باشگاه ملوان را انتخاب خواهند کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)