رویانیان جواب داد: اگر حرف‌هايم را بزنم فوتبال ايران به لرزه در مي‌آيد

مرجع خبری پرسپولیس : اظهارنظر عجيب مصاحبه عجيب احمد رسولي‌نژاد رئيس هيات مديره باشگاه استقلال درباره مديرعامل پرسپوليس و این كه، تازه واردها بازار نقل و انتقالات فوتبال ايران را خراب كرده‌اند با واكنش مديرعامل پرسپوليس توام شد.

 

رويانيان كه از اين اظهارنظر رسولي‌نژاد تعجب كرده است می گوید كه نبايد فضاي ذهني طرفداران فوتبال را با اين حرف‌ها مشوش كرد.

مدیرعامل پرسپولیس ادامه داد: جرم ما چيست اينكه در فصل نقل و انتقالات خوب كار كرديم، اينكه بازيكن خوب گرفتيم، اينكه برنامه داشتيم؟ مسلم است كه هميشه و همه جاي دنيا بين تيم‌هاي خوب رقابت است. تيم‌هاي بزرگ دوست دارند با نهايت قدرت در يك رقابت شركت كنند و پرسپوليس هم بعد از يك سال بد قصد دارد يك فصل خوب را به هوادارانش هديه كند و ابزار ما در اين راه بازيكنان هستند، حالا ما خيلي كار عجيبي كرديم؟

رويانيان تاکید کرد: من واقعا تعجب مي‌كنم از آقاي رسولي‌نژاد كه نماينده دولت هستند مثل ما. آقاي رسولي‌نژاد ما هر دو از يك جا به كار گمارده شده‌ايم بهتر است طوري حرف نزيم كه ذهن مردم مشوش بشود لفظ ما بايد به سمتي باشد كه طرفداران فوتبال احساس آرامش كنند.

وی گفت:  من مبني اعتراض آقاي رسولي‌نژاد را نمي‌فهمم يعني چه ما مثل بچه يتيم‌ها بايد يك گوشه بنشنيم اين كار را انجام دهيم آقاي رويانيان خوشحال مي‌شوند. بايد بايستيم همه يارهاي خوب را در بازار بگيرند و بعد ته مانده‌هاي بازار به پرسپوليس برسد. آقاي رسولي‌نژاد من يكسال است به فوتبال آمدم شما كه پارسال تيمتان پشت سر هم ستاره استخدام مي‌كرد خواب بوديد. آيا همه آن بازيكنان با ارقام قانوني به استقلال آمدند؟

رويانيان با تكرار اين كه مي‌خواهند پرسپوليس ضعيف باشد و مثل تيم‌هاي كوچك با آنها رفتار كنند ادامه داد: من خودم مرد قانونم خلاف هم نمي‌كنم اما پارسال اتفاقات زيادي در اين فوتبال افتاد سال‌هاي قبلش هم بوده، قبلا هم دلال‌ها در اين فوتبال فعالیت مي‌كردند و هيچ كس سقف قرارداد را رعايت نمي‌كرده امسال هم تنها اتفاقي كه افتاده اين است كه يك تيم به رقيب‌ها اضافه شده پرسپوليس كه به استقلال و سپاهان و بقيه تيم‌هاي صنعتي اضافه شده و اتفاقا خوب هم اضافه شده.

 

آقاي رسولي‌نژاد شما آنجايي ركب خوريد كه من از چند ماه پيش جذب بازيكن را شروع كردم. شما آنجا به ما باختيد، آنجايي كه من زودتر به بازار رفتم و اتفاقا خريدهاي ارزان‌تري هم انجام دادم. پولي كه پرسپوليس امسال خرج خريد بازيكن كرده نرخ پارسال است نه امسال چون ما زودتر برنامه‌ريزي كرديم و همه شما را جا گذاشتيم.

مديرعامل پرسپوليس در پايان حرف‌هايش مي‌گويد: من دوست ندارم بيشتر از اين صحبت كنم اما چيزهاي زيادي از اين فصل نقل و انتقالات در ذهنم مانده و برايم قطعي شده كه اگر بخواهم آنها را به زبان بياورم خيلي‌ باشگاه‌ها و كل فوتبال ايران به لرزه مي‌افتد. من فعلا قصد به زبان آوردن اين حرف‌ها را ندارم اما وقتش كه برسد شايد گفتم كه چه كساني با چه ارقامي در بازار نقل و انتقالات فعاليت مي‌كنند و آن وقت ديگران را به بي‌اخلاقي، خراب كردن بازار و چيزهايي از اين دست متهم مي‌كنند. من متاسفم .

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)