مرجع خبري پرسپوليس : در هيچ يك از برنامه هاي خبري و زيرنويس هاي صدا و سيما، درباره بازي تيم ملي ايران وقطر حرفي زده نشده و نگاهي به جدول برنامه هاي تلويزيوني روز چهارشنبه نشان مي دهد كه در کنداکتور نامی از پخش مستقیم بازی تیم ملی وجود ندارد.


به گزارش مرجع خبري پرسپوليس، شفاف نوشت: بعد از آنكه صدا و سيما در آخرين لحظات پيش از بازي با ازبكستان توانست اين ديدار را روي آنتن ببرد،‌ گويا اين بار اهالي اين سازمان قصد ندارند كه بازي تيم ملي ايران برابر قطر كه در ورزشگاه آزادي تهران برگزار مي شود را به صورت زنده و مستقيم پخش كنند.

 

صدا و سیما همچنان با مسئولان بخش مارکتینگ شرکت world sport group برای پخش بازی های انتخابی جام جهانی به توافق نرسیده است و همين امر به احتمال فراوان سبب شود كه به جاي بازي ايران و قطر از سري رقابت هاي مرحله گروهي جام جهاني،‌ ديدار تيم هاي جمهوري چك و يونان روي آنتن تلويزيون برود.

 

البته به نظر مي رسد رقم نجومي اين شركت براي ارائه حق پخش بازي به صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران باعث شده تا بازي فردا پخش نشود.

 

نكته جالب توجه اينجاست كه در هيچ يك از برنامه هاي خبري و زيرنويس هاي صدا و سيما، درباره بازي تيم ملي ايران وقطر حرفي زده نشده و نگاهي به جدول برنامه هاي تلويزيوني روز سه شنبه نشان مي دهد كه در کنداکتور نامی از پخش مستقیم بازی تیم ملی وجود ندارد.

 

بنابراين گزارش بعيد نيست كه صدا و سيما اين بازي را نيز همچون ديدار تيم هاي ايران و ازبكستان با چسبانده شدن یک برچسب با توپ فوتبال روی لوگوی شبکه هفتم الجزیره اسپرت، قطع صدای ورزشگاه و گزارشگر عرب بازی و البته لیبل عربی نتیجه و تایمر بازی در بالا و گوشه سمت چپ از شرکت اصلی پخش کننده خريداري نكند.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)