{jcomments off}مبعلي پنجمين بازيكن بازگشتي به استقلال
مرجع خبري پرسپوليس : فرشيد طالبي، مدافع سابق ذوب‌آهن امروز صبح با مسوولان سپاهان به توافق رسيد و قرارداد يكساله خود را به صورت رسمي امضا كرد.


 

فرشيد طالبي پس از علي احمدي و محمدباقر صادقي، سومين بازيكني است كه از ذوب‌آهن به سپاهان منتقل مي‌شود. اين مساله مي‌تواند خشم ذوبي‌ها را به همراه داشته باشد اما سپاهاني‌ها در دفاع از خود مي‌گويند:

 

 

 

«اين كار را براي خارج نشدن سرمايه‌هاي استان انجام مي‌دهيم.»

 

فيروزآبادي و آشتياني در فجر سپاسي

مسوولان باشگاه فجر سپاسي طبق ليست محمود ياوري مذاكره با بازيكنان جديد خود را آغاز كرده‌اند.

بعد از مذاكره با مجتبي ترشيز، حالا مسوولان فجر سپاسي سراغ مسلم فيروزآبادي و جواد آشتياني رفته‌اند تا موافقت آنها را براي حضور در شيراز جلب كنند. فيروزآبادي مهاجم فصل گذشته مس سرچشمه است كه بازي‌هاي خوبي براي اين تيم انجام داد.

جواد آشتياني هم فصل گذشته در عضويت سايپا بود اما كمتر به او بازي رسيد.

 

خليل‌زاده در مس ماند

بلافاصله پس از به صدا درآمدن سوت آغاز نقل و انتقالات خيلي از باشگاه‌هاي مطرح ليگ برتري سراغ مذاكره با شجاع خليل‌زاده رفتند تا اين مدافع جوان و خوش آتيه را جذب كنند. خليل‌زاده كه با مس كرمان براي يك سال ديگر قرارداد داخلي داشت به پيشنهاد سپاهان و پرسپوليس پاسخ منفي داد تا در مس بماند و يك سال ديگر در كرمان به بازي خود ادامه دهد.

جدايي بيژن طاهري از سايپا

بيژن طاهري، مربي فصل گذشته سايپا از جمع نارنجي‌پوشان جدا شد. مجتبي تقوي مدتي پيش اعضاي كادر فني سايپا را انتخاب كرد و بر همين اساس امير افتخاري به عنوان دستيار اول او معرفي شد. تقوي، بيژن طاهري را به عنوان دستيار دوم انتخاب كرد اما او حاضر نشد با اين شرايط در سايپا بماند. طاهري پس از انصراف و خداحافظي از سايپا چند بار با تماس تقوي مواجه شد تا به اين تيم برگردد اما او حاضر نشد به عنوان دستيار دوم كار كند.

 

ميرشفيعيان و احمدي در پيكان

عبدا… ويسي خيلي زودتر از حد تصور پيكان را براي فصل آينده بست تا به عنوان نخستين تيم تمرين‌هاي خود را آغاز كند. ديروز، ويسي 4 بازيكن جديد جذب كرد.

رضا طاهري، نادر احمدي و علي ميرشفيعيان از پاس همدان بازيكناني بودند كه به عضويت پيكان درآمدند. همچنين عيسي آل كثير مهاجم پيشين استقلال اهواز كه با اين تيم به ليگ يك صعود كرد هم به پيكان پيوست تا ليست بازيكنان اين تيم ليگ برتري تقريبا تكميل شود.

 

كياني با تراكتورسازي تمديد كرد

با اينكه مهدي كياني از چند تيم مثل پرسپوليس، سپاهان و فولاد پيشنهاد داشت، براي يك سال ديگر در تبريز ماند تا به بازي در تراكتورسازي ادامه دهد.

مهدي كياني كه با حضور امير قلعه‌نويي كمتر در تراكتورسازي بازي مي‌كرد ديروز پس از توافق با مسوولان اين تيم، قرارداد خود را به مدت يك فصل ديگر تمديد كرد. كياني به عنوان هافبك تدافعي در ليگ دوازدهم هم تراكتورسازي را همراهي خواهد كرد.

 

مهدي نوري در راه فولاد

هافبك فصل گذشته شاهين بوشهر در يكقدمي پيوستن به فولاد خوزستان قرار داد. مهدي نوري كه فصل پيش در اكثر بازي‌هاي شاهين حضور ثابت داشت با مسوولان فولاد مذاكره كرده و به توافق اوليه رسيده. قرار است نوري كه با شاهين به ليگ يك سقوط كرد ظرف روزهاي آينده با فولاد قرارداد نهايي خود را امضا كند.


اختلاف 100 هزار دلاري فولاد و الوحدات

چند روز پيش بود كه بحث جذب عامر شفيع، دروازه‌بان اول تيم ملي اردن از سوي فولادي‌ها مطرح شد. باشگاه الوحدات اردن كه عامر شفيع را در اختيار دارد پيشنهاد فولاد را براي جذب اين دروازه‌بان رد كرده است.

فولاد براي دريافت رضايتنامه اين دروازه‌بان ملي‌پوش رقم 250 هزار دلار را پيشنهاد داده اما باشگاه الوحدات رقم فروش عامر شفيع را 350 هزار دلار اعلام كرده است.

 

ایمان مبعلی به استقلال بازگشت

ایمان مبعلی امروز با مسئولان باشگاه استقلال به توافق رسید و با این تیم قرارداد یک ساله بست.

مبعلی پیش از این نیز در استقلال بازی می‌کرد و پس از مدتی حضور در امارات بار دیگر به جمع‌ آبی‌پوشان بازگشت.


سايپا به دنبال دروازه بان سابق خود

کادر فني تيم فوتبال سايپاي البرز براي تقويت دروازه خود سعي دارد رحمان احمدي دروازه بان سال هاي دور خود را به تيم سايپا برگرداند که مذاکراتي نيز در اين باره از سوي مسئولان سايپا صورت گرفته است.


شايان ذکر است، رحمان احمدي فصل قبل در تيم فوتبال سپاهان حضور داشته است که به احتمال زياد گزينه بعدي احمدي در تهران خواهد بود.

 

بازيکن پيشين پرسپوليس، مربي صباي قم شد


حميد مطهري بازيکن پيشين تيم فوتبال پرسپوليس به کادر فني تيم فوتبال صباي قم براي هدايت اين تيم در رقابت‌هاي دوازدهمين دوره ليگ برتر اضافه شد. مطهري که پيشينه بازي در تيم فوتبال پرسپوليس را داشته، در سال‌هاي گذشته به عنوان مربي در تيم‌هاي اميد صباباتري و بزرگسالان راه‌آهن تهران فعاليت کرده است.


در پايان يازدهمين دوره ليگ برتر، عبدالله ويسي از تيم صباي قم جدا شد و يحيي گل محمدي مربي فصل گذشته تيم راه‌آهن هدايت اين تيم را برعهده گرفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)