مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس از مسئولان این باشگاه خواست تا هرچه زودتر تكلیف وی را برای فصل آینده روشن كنند.

مهرداد اولادی که در لیست فصل آینده باشگاه پرسپولیس نیست گفت: از باشگاه هیچ خبری نیست و مسئولان این تیم برای روشن شدن تكلیف من تماسی نگرفته اند.

وی ادامه داد: با پرسپولیس قرارداد دارم و فكر می كنم اگر مسئولان باشگاه من را نمی خواهند باید با من تماس بگیرند و این مساله را به صورت رسمی اعلام كنند.

مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در طول دوران فوتبالم خود را به هیچ تیمی تحمیل نكردم و درابتدای فصل گذشته تمام تیم ها برای جذب من با هم درگیر بودند.

وی تصریح كرد: من در پرسپولیس و به خاطر این تیم مصدوم شدم و می توانستند با من برخورد بهتری داشته باشند اما الان هم هیچ مشكلی با این مساله ندارم چون من به خاطر دلم این تیم را انتخاب كرده بودم.

وی اظهار داشت: پرسپولیس را بی اندازه دوست دارم اما برای خودم هم ارزش زیادی قائلم و مطمئن باشید اگر نخواهند به زور در پرسپولیس نخواهم ماند. از مسئولان باشگاه می خواهم زودتر تكلیف من را مشخص كنند.

اولادی در خصوص اینكه آیا در تمرین روز یكشنبه حاضر خواهد شد، گفت: وقتی كسی با من تماس نگرفته برای چه باید به این تمرین بروم و در ابتدا باید منتظر مشخص شدن تكلیف باشم.

وی درخصوص پیشنهاد دیگر خود، خاطرنشان كرد:از چند تیم پیشنهاد دارم اما با آنها هیچ صحبتی نكرده ام زیرا در ابتدا می خواهم تكلیفم با باشگاه پرسپولیس مشخص شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)