مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بامداد فردا یکشنبه وارد ایران می شود تا بار دیگر تیم پرسپولیس را زیر نظر بگیرد.

مصطفی دنیزلی که پیش از این قرار بود پس از پایان مسابقات تیم ملی روز شنبه وارد ایران شود سفرش را یک روز به تعویق انداخت و روز یکشنبه وارد ایران خواهد شد تا تمرینات این تیم را زیر نظر بگیرد.

اما در برخی محافل صحبت از جلسه روز یکشنبه مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با مصطفی دنیزلی در خصوص ادامه همکاری  مطرح می شود و اینکه در صورتی که دو طرف به توافق نرسند پرسپولیس به سراغ مربی دیگری خواهد رفت.

تصمیمی که یک فصل دیگر پرسپولیس را از رسیدن به اهداف خود دور خواهد کرد و تجربیات 6 ماهه گذشته دنیزلی در این تیم را از بین خواهد برد.

پرسپولیس امروز با تصمیم دنیزلی بازیکن گرفته و بر اساس تفکرات او بازیکنان فصل گذشته خود را حفظ کرده و هیچ کس مانند او که 6 ماه با این بازیکنان همکاری کرده نمی تواند از پس هدایت آنان برآید.

فراموش نکنیم زلاتکو کرانچاری که اکنون مربی قهرمان لیگ ایران با سپاهان لقب گرفته در بدو ورود به کشور تا ماه ها در بند آشنایی با شرایط کشور و فوتبال ما بود و در نهایت با ناکامی از این تیم کنار گذاشته شد در حالی که پس از آن در سمت هدایت تیم ملی فوتبال مونته نگرو توانست نتایج قابل قبولی کسب کند.

صرف هزینه های مضاعف ، آشنایی با فوتبالیست ها و فوتبال ایرانی ، از دست دادن زمان و آغاز دور جدید مذاکرات برای پیدا کردن مربی و از همه مهم تر نامشخص بودن سرنوشت عملکرد یک مربی ناشناخته و از بین رفتن کاخ آرزوهای میلیون ها هوادار پرسپولیس تبعات جبران ناپذیر تصمیمی است که می تواند بار دیگر پرسپولیس دوباره از زمین برخاسته را در لبه پرتگاه قرار دهد.

پرسپولیس با دنیزلی قرارداد یک ساله دارد و هرگز نباید از قرارداد خود کوتاه بیاید و از حق قانونی خود عبور کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)