مرجع خبری پرسپولیس : مصطفی دنیزلی به دلیل مشکلات شخصی سفرش به تهران را لغو کرد.

 

به نقل از خبر ، مصطفی دنیزلی که قرار بود شنبه شب به تهران بیاید تا صبح یکشنبه اولین جلسه تمرینات تیمش را زیر نظر بگیرد و بعد از آن به دیدار با رویانیان برود تا با او برای ادامه همکاری مذاکره کند ، در تماسی که با رویانیان داشت اعلام کرد نمی تواند یکشنبه به تهران برسد.

 

 

مشکل دنیزلی بیماری شدید پدر همسرش است که این روزها تقریبا به حالت کما رفته است. پدر همسر وی که از نمایندگان سرشناس ترک ها در مجلس ترکیه است ، چند ماه اخیر را به شدت با بیماری سرطان دست و پنجه نرم کرده و بیماری او تقریبا به شرایطی بحرانی رسیده است و پزشکان چندان امیدی به بهبودی اش ندارند.

دنیزلی که صبح شنبه سرانجام پاسخ منفی به پیشنهاد باشگاه بشیکتاش برای پذیرفتن هدایت این تیم و ماندن در ترکیه داد و همه فکر می کردند، او قطعا به تهران برگردد ، به رغم وعده قبلی تصمیم گرفت تا اقلا یک هفته دیرتر برگردد. تصمیمی که فرصتی مناسب است برای رویانیان ، مدیر باشگاه پرسپولیس که بیش از یک ماه است ، به دنبال جایگزینی برای مربی ترک تیمش می گردد.

دنیزلی دیگر ناجی مورد نظر رویانیان برای تیمش نیست و این احتمال وجود دارد از سوی رویانیان قطع همکاری با دنیزلی اعلام شود.

 

برونو متسوی اخراجی لیگ های عربی حاشیه خلیج فارس جدی ترین گزینه است که به واسطه مهارت دلال ها این روزها در نزدیکی پرسپولیس دیده می شود و آماده است جایگرین رقیب خود در پرطرفدارترین تیم آسیا شود.

 

خبر دیگر اینکه پرسپولیسی ها برای بازگرداندن مازیار زارع هم به دنبال این بازیکن رفته اند تا پس از سامان آقازمانی خط هافبک این تیم دوباره مانند فصل قبل تشکیل شود ، البته اگر پیشنهاد ملوان او را از انزلی جدا کند!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)