مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم جديد تيم فوتبال پرسپوليس درباره آمدن خود به اين تيم، اهدافش در پرسپوليس، مذاكراتش با استقلال و همچنين شرايط تيم ملي پس از تساوي مقابل قطر صحبت كرد.

 

 

* بالاخره به پرسپوليس آمديد.

سه، چهار سال بود كه قصد داشتم به پرسپوليس بيايم، اما قسمت نمي‌شد. با اين حال هواداران پرسپوليس هميشه به من لطف داشتند و حتي در بازي‌هاي پرسپوليس و سايپا به من مي‌گفتند چرا به پرسپوليس نمي‌آيي. الان خدا را شكر مي‌كنم كه در پرسپوليس هستم و مي‌توانم با آمدنم دل آنها را شاد كنم. مطمئن باشيد كه تمام تلاشم را مي‌كنم و تا جايي كه در توانم هست، براي پرسپوليس و موفقيت اين تيم مايه مي‌گذارم تا دل هواداران شاد شود.

 

* هميشه گفته‌اي كه دوست داري روزي در اروپا بازي كني. فكر مي‌كني حضورت در پرسپوليس چقدر به اين هدف كمك مي‌كند؟

صددرصد حضور من در پرسپوليس به عنوان تيمي كه هميشه بزرگ بوده و هواداران بزرگي هم داشته، مفيد خواهد بود. پرسپوليس تيمي است كه هميشه در آن هيجان زيادي وجود دارد و همه بازي‌هايش هم پخش مستقيم مي‌شود. اين به من كمك مي‌كند كه بتوانم هميشه در سطح بالايي به فوتبالم ادامه دهم.

* چه شرايطي براي آمدن به پرسپوليس گذاشتي؟

هيچ شرط خاصي نگذاشتم. حتي در اين سه، چهار سالي كه قرار بود به پرسپوليس بيايم، فقط برايم مهم بود كه به اين تيم بپيوندم. اما هر سال بعد از اينكه قراردادم را با سايپا تمديد مي‌كردم، همه به من مي‌گفتند چرا به پرسپوليس نرفتي؟ با اين حال يكي از مهم‌ترين دلايلي كه به پرسپوليس آمدم، حضور رويانيان بود.

* پرسپوليس در پست‌هاي ديگر هم بازيكنان خوبي جذب كرده، پيش‌بيني‌ات از فصل آينده چيست؟

اميدوارم با همه بازيكناني كه اين فصل براي پرسپوليس بازي مي‌كنيم، همدل شويم و بتوانيم بهترين نتايج را براي هواداران به دست بياوريم.

 

*با استقلال هم مذاكراتي كرده بودي؟ چه شد كه با اين تيم به نتيجه نرسيدي؟

مذاكراتي با استقلال كرده بودم و فاضلي مديربرنامه‌هايم و همچنين برادرم تنها با مسوولان اين باشگاه صحبت كرده بودند و من هم قولي نداده بودم كه به طور صددرصد به اين تيم مي‌روم. ضمن اينكه من پس از جدا شدن از سايپا اين حق را داشتم كه با تيم‌هاي ديگر مذاكره كنم و حتي باشگاه سپاهان هم به من پيشنهاد داده بود.

*اين روزها صحبت درباره پرداخت‌هاي ميلياردي باشگاه پرسپوليس به بازيكنان جديد در همه جا شنيده مي‌شود. در اين باره چه نظري داريد؟

من فكر مي‌كنم همه بازيكنان مبلغي را مي‌گيرند كه براساس توان و شايستگي‌هاي آنهاست. مطمئن باشيد هيچ‌كس بالاتر از حقش نمي‌گيرد. هر بازيكني هم كه بخواهد بيشتر از توانايي‌هايش پول بگيرد، باشگاه به او مي‌گويد روي چه حسابي اين قيمت را روي خود گذاشته‌اي؟ مطمئنم كه در همه باشگاه‌هاي حاضر در ليگ‌برتر هيچ بازيكني بيشتر از توانايي‌هايش پول نمي‌گيرد.

*رييس هيات مديره باشگاه استقلال پس از حضور شما در پرسپوليس عنوان كرده بود باشگاه استقلال توانايي پرداخت رقم بالا به انصاري‌فرد را نداشت.

نمي‌دانم چرا چنين صحبتي كرده‌اند. من اصلا رقمي به باشگاه استقلال پيشنهاد ندادم و حتي مديربرنامه‌هاي من و برادرم نيز در صحبت‌هاي خود از مبلغ صحبتي نكرده بودند. در سايپا هم كه بودم، براي امضاي قرارداد درباره رقم آن حرف نمي‌زدم. تعجب مي‌كنم كه چرا مسوولان استقلال از اين مسائل بحث مي‌كنند. برادر من وقتي به باشگاه استقلال رفت، تنها صحبت‌هاي مسوولان اين باشگاه را شنيد و از باشگاه بيرون آمد. به هيچ باشگاهي رقمي پيشنهاد نداده‌ام و تا به امروز براي پرسپوليسي شدن صبر كردم و خوشحالم كه در شب عيد مبعث با اين تيم قرارداد امضا كردم. سال گذشته هم در روز تولد امام حسن مجتبي (ع) با سايپا قراردادم را تمديد كرده بودم. اميدوارم خدا و ائمه اطهار به من و تيمم كمك كنند كه در فصل جديد نتايج خوبي بگيرم.

*پيش از اين در صحبت‌هايت مي‌گفتي براي هر تصميمي با علي دايي مشورت مي‌كني، آيا براي پرسپوليسي شدن هم با او صحبت كردي؟

صددرصد اين كار را كردم. دايي هميشه بزرگتر من بوده و يادم نمي‌رود كه او براي اولين بار مرا در فوتبال مطرح كرد.

*كمي هم درباره تيم ملي صحبت كنيم. چرا ايران در بازي با قطر انتظارها را برآورده نكرد؟

فعلا دو بازي انجام شده و ما چهار امتياز داريم كه فكر مي‌كنم بد امتياز نگرفته‌ايم. در آن بازي قطر بسته بازي مي‌كرد و اگر درصد مالكيت توپ را در پايان بازي نگاه مي‌كرديد، متوجه مي‌شديد كه ايران توپ و ميدان را 80 درصد در اختيار داشت. متاسفانه نتوانستيم دفاع قطر را باز كنيم اما من خيلي اميدوارم كه بتوانيم در بازي‌هاي بعدي جبران كنيم. ضمن اينكه از همه هواداراني كه به ورزشگاه آمده بودند، تشكر مي‌كنم. شرايط آنقدري كه برخي رسانه‌ها پس از بازي قطر عنوان كردند براي تيم ملي سخت نشده و مطمئن باشيد اگر ما لبنان را در بازي بعد شكست دهيم شرايط بسيار خوبي خواهيم داشت. همانطور كه ازبكستان را در خانه شكست داديم، توانايي پيروزي بر لبنان را هم داريم و در اين گروه براي ايران صعود به جام‌جهاني دور از دسترس نيست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)