مرجع خبری پرسپولیس : روایت فیلم فارسی هفته اول تیر ماه پرسپولیس از دریچه ای متفاوت:

 

 

1- پلیسی-جنایی اگر بخواهی نگاه کنی همه اینها سناریویی از پیش نوشته است برای رسیدن به این نقطه ، دقیقا نقطه صفر!

 

2- اما خوب شهر این قدر ها هم بی کلانتر نیست و یک نگاه خوشبین می گوید تمام این ماجراها به قول مسعود شصتچی یکهویی اشتباهی شده!

 

3- روز اول باشگاه نظرسنجی گذاشت بین این دو گزینه انتخاب کنید ، متسو یا داخلی؟ یا همان علی دایی خودمان. به قولی همینه که هست! متسو نخواستی داخلی میاریم.

 

4- مردم بهشان برخورد یعنی چی همینه که هست! کلی پول دادیم کهکشانی شدیم آخرش که چی؟ این همه مهاجم را کجای دلمان بگذاریم. حالا که این طور شد تو نظرسنجی شرکت نمیکنیم. راه افتادند این طرف و آن طرف که الا و بلا هیچ کدام.

 

5- باشگاه که می خواست نظر مردم را نظر خودش کند بعد آن را اجرا کند(!) تا بگوید ما دیدیم مردم چی خواستند همان کار را کردیم، وقتی دید نظر مردم تومنی هشت هزار با نظر خودش فرق دارد زد به جاده خاکی. اول رفت سراغ خارجی ها دید قیمت بالاست.

 

6- سردار  با ایسنا مصاحبه کرد گفت گزارش شبکه خبر قیمت خوزه را بالا برده. در گزارش از خوبی های مربی نگویند از چه  بگویند؟ از بدی هایش بگویند که می گویید تخریبش کردند. فقط یک راه باقی می ماند آن هم زدن مهر سکوت بر لب.

 

7- خوزه که بالا قیمت داد یکهو سلطان وارد گود شد. خارجی نشد فردا پروین سرمربی پرسپولیس می شود. نمی شود که هم بخواهید نظر خود را اجرا کنید هم مردم! این طوری مجبور می شوید نظر مردم را با خود یکی کنید. با تصمیمات عجیب و غریب مثل انتصاب پروین به مربی گری! یا گزینه مطرح نکنید بروید سرراست با طرف مذاکره کنید، یا اگر مطرح کردید نظرسنجی نکنید، یا اگر نظرسنجی کردید از نتیجه اش دلخور نشوید. می خواهید تصمیم بگیرید چرا تبعاتش را گردن هوادار و کمیته فنی و… می اندازید؟

 

8- متسو – کالدرون . ژرار هولیه – درخشان! خوزه مانوئل – پروین! دایی – مایلی کهن! جمع اضداد این گزینه ها چه نتیجه ای دارد؟ بیچاره بازیکن ها!

 

9- ظریفی می گفت با انتخاب پروین مردم را به مرگ گرفته اند تا به تب راضی شوند. حالا می توان گفت با کنار رفتن پروین و انتخاب احتمالی مایلی و بعدی ها به تیربار گرفتند تا به مرگ طبیعی راضی شوند!

 

10- برونو خوزه مانوئل سلطان علی دایی کهن! همچنان جدی ترین گزینه هدایت پرسپولیس است! البته اگر سلطان رضایت دهد.

 

11- خدایا مراقب پرسپولیسمان باش.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)