مرجع خبری پرسپولیس : اولین تمرین پرسپولیس در ماه مبارک رمضان زیر نور برگزار شد.

اولین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در ماه مبارک رمضان از ساعت 10 و 30 دقیقه در ورزشگاه درفشی فر برگزارشد.

 

در ابتدای این تمرین برق های ورزشگاه با مشكل روبرو بود و بعد از حدود 30 دقیقه مشكل برطرف شد اما مجددا بازهم با رفتن برق مجبور به تمرین با نور كم شدند.

 

بازیكنان در قالب دو گروه كه یك گروه بازیكنان اصلی مقابل صنعت نفت و گروه دیگر بازیكنان ذخیره در این بازی به تمرین پرداختند .

 

در این تمرین بازیکنان اصلی در دیدار برابر صنعت نفت به حرکات استقامتی پرداختند و بازیکنان ذخیره نیز به حفظ توپ و پرسینگ، پاس‌کاری و فوتبال دسته‌گرمی پرداختند.

 

مانويل ژوزه 20 دقيقه ي ابتداي تمرين را با دقت خاصي حركات و آمادگي دروازه بانان تيم را زير نظر داشت.

 

مسعود داستاني ، امير عابدزاده ، شهاب گردان و نيلسون همگي آماده بودند ولي خستگي در شهاب گردان مقداري مشهود بود كه احمد ناجي مربي مصري دروازه بانان پرسپوليس با فرياد هاي خود اين دروازه بان ملي پوش را سر حال آورد.

 

نیم ساعت پس از آغاز تمرین تيم ذخيره، به دو تيم 6 نفره در زميني به ابعاد كوچكتر تقسيم شدند و به بازي فوتبال پرداختند كه مهرزاد معدنچي و علي كريمي از خوب هاي پرسپوليس در اين بازي 20 دقيقه اين بودند .

 

* حدود 200 هوادار در تمرین امشب حضور داشتند.

* آنها به شدت جواد کاظمیان را تشویق کردند و از سازمان لیگ درخواست داشتند تا درباره قرارداد نکونام بررسی‌های لازم را داشته باشد.

* تمرین امروز در شرایطی زیر نور برگزار شد که علی‌رغم تقویت برق ورزشگاه درفشی‌فر باز هم مشکلاتی برای پروژکتورها پیش آمده بود و همین موضوع باعث شد دقایقی برق قسمت‌های مختلف  ورزشگاه ضعیف شود.

* غلامرضا رضایی با بازیکنان ذخیره اختصاصی تمرین کرد.

* زاید به دلیل سرما خوردگی و برای اینکه بیماری او به سایر بازیکنان سرایت نکند با اجازه ژوزه اول تمرین به هتل رفت.

* شیرینی سرپرست پرسپولیس در اقدامی جالب ضمن تشکر از خبرنگارانی که برای تمرین امروز به ورزشگاه درفشی‌فر رفته بودند دستور داد که از این افراد پذیرایی شود.

* تمرین امروز پرسپولیس با حضور هواداران و خبرنگاران برگزار شد. دروازه‌بان‌ها هم از اول تمرین جداگانه زیر نظر ناجی مربی دروازه‌بان‌ها به تمرین پرداختند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)