مرجع خبری پرسپولیس : تماشاگران تیم فوتبال پرسپولیس با تصمیمات عجیب کمیته انضباطی و سازمان لیگ شش هفته از لیگ جدید را محروم از تماشای بازی تیم محبوب خود از نزدیک هستند.

 

در صورت موافقت شورای تامین استان هواداران می توانند میزبان در هفته سوم شاهد بازی تیم محبوب خود در آزادی باشند.

 

وقتي قرعه‌كشي ليگ انجام شد و همه از حريفان و برنامه‌ بازي‌هاي پرسپوليس مطلع شدند، نكته‌اي كه بيش از هر چيز – حتي اجحافي كه در حق پرسپوليس نسبت به استقلال در چيدن بازي‌هاي خارج و داخل خانه – آزاردهنده به نظر مي‌رسيد اين بود كه سرخ‌ها تا قبل از دربي پايتخت كه در هفته ششم برگزار مي‌شود، تماشاگرانشان را نخواهند ديد.

 

چراكه مطابق حكم كميته انضباطي به خاطر اتفاقات ديدار پرسپوليس – داماش فصل گذشته، تماشاگران پرسپوليس از دو بازي خانگي اين تيم در فصل جديد محروم شدند. هر چند در حكم انضباطي آمده كه تيم پرسپوليس بايد دو بازي خانگي‌اش را بدون حضور تماشاگران خود برگزار كند اما بيشتر از اعضاي تيم اين هواداران هستند كه ناراحت و غصه دارند چراكه نمي‌توانند از نزديك تيم اين فصل خود را ببينند و در راه قهرماني از مجموعه محبوبشان حمايت كنند. از طرفي حتما بازيكنان پرسپوليس هم بيشتر غصه خواهند خورد چراكه وقتي مي‌بينند در بازي تداركاتي‌شان 6-5 هزار نفر مشتاقانه به ورزشگاه مي‌آيند، پس حتما در بازي رسمي آن هم در ساعات پاياني شب بايد منتظر جمعيتي 80-70 هزار نفري بود. طي دو سه هفته گذشته بازيكنان پرسپوليس مدام در مصاحبه‌هاي‌شان ابراز اميدواري كرده‌اند كه فدراسيون زمينه حضور هواداران را در ورزشگاه فراهم كند اما از طرفي وقتي مي‌دانند تا دربي هواداران را نخواهند ديد حسرت مي‌خورند.

اما يك دريچه اميد براي پرسپوليسي‌ها و هوادارانشان باز شده است به طوري كه هواداران پرسپوليس مي‌توانند قبل از دربي نمايش تيمشان را از نزديك و در تهران تماشا كنند. پرسپوليس اولين جلسه از محروميت خود را سه‌شنبه شب و در بازي با فجرسپاسي پشت سر مي‌گذارد و دومين جلسه محروميتش را در بازي هفته چهارم مقابل صباي قم بايد سپري كند.

در اين ميان پرسپوليس در هفته سوم بازي‌ها ميهمان گهر دورود است، تيمي كه فعلاً بايد در كرج از تيم‌هاي رقيبش پذيرايي كند. گهر در هفته اول بازي‌ها از ملوان ميزباني كرد كه اين ديدار حاشيه‌هايي به همراه داشت اما اين تيم نمي‌تواند از پرسپوليس ميزباني كند. مسأله ميزباني سايپا از پرسپوليس و استقلال حل نشده و هنوز شوراي تأمين استان با برگزاري اين بازي‌هاي پرتماشاگر در كرج موافقت نكرده و بازي‌هاي سايپا مقابل سرخابي‌ها – كه اين تيم ميزبان است – طبق روال فصول قبل در تهران برگزار مي‌شود. هرچند در برنامه بازي‌هاي ليگ اعلام شده بازي چهارشنبه شب سايپا مقابل استقلال در كرج برگزار مي‌شود اما اين موضوع در هاله‌اي از ابهام قرار دارد.

 

با اين حال حتي اگر سايپا در كرج ميزبان سرخابي‌ها باشد، گهر نمي‌تواند پذيراي چنين ديدار مهمي باشد و خود بازيكنان گهر هم مي‌دانند كه در بازي دوشنبه 6 مرداد ماه به احتمال فراوان در ورزشگاه آزادي رودرروي پرسپوليس قرار مي‌گيرند و اتفاقاً خودشان هم انگار راضي‌اند!

 

از طرفي چون بازي به ميزباني گهر برگزار مي‌شود قاعدتاً هواداران پرسپوليس مي‌توانند به ورزشگاه بروند و طلسم عدم حضور هواداران تا دربي شكسته خواهد شد مگر اينكه كميته انضباطي با بندها و تبصره‌هاي عجيب بخواهد در اين مهم خللي ايجاد كند يا گهر بتواند در شرايطي خاص در كرج از پرسپوليس ميزباني كند كه با توجه به اتفاقات بازي ملوان كمي بعيد به نظر مي‌رسد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)