مرجع خبری پرسپولیس : مانوئل ژوزه سرمربي پرتغالي پرسپوليس بدون عقد قرارداد رسمي و با مجوز موقت سازمان ليگ در آبادان روي نيمكت پرسپوليس نشست.

بعد از برد پرسپوليس پس از مانوئل، رويانيان هم اعلام كرد اين مربي به‌خاطر اينكه پولش را نگرفته قراردادش را امضا نمي‌كند و با اين شفاف‌سازي تمام موارد ديگر از جمله اصلاحيه‌هاي متن قرارداد ژوزه را به‌دست فراموشي سپرد.

بالاخره روز پنج‌شنبه هفته گذشته 40 درصد از پول قرارداد ژوزه پرداخت شد اما اين پول تا به حساب مرد پرتغالي واريز شود دو سه روزي زمان خواهد برد و همين مساله باعث شده ژوزه هنوز OK دريافت پول را ندهد.

ظاهرا اين پول از طريق يك كشور سوم و يك بانك در دبي به حساب مانوئل واريز شده و ژوزه منتظر است از بانك پرتغالي كه در آن حساب دارد OK بگيرد كه تا بعدازظهر ديروز اين اتفاق رخ نداده بود.

به گفته مدير برنامه‌هاي ژوزه متن قرارداد اين مربي آماده است و به محض اينكه وي از بانك پرتغالي OK بگيرد قراردادش را امضا و سپس در هيات فوتبال ثبت مي‌كند. البته گفته مي‌شود پولي كه باشگاه پرسپوليس پرداخت كرده شامل پول مانوئل و چهار دستيارش مي‌شود كه اگر 40 درصد مبلغ كل باشد، مبلغ كمي نيست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)