مرجع خبری پرسپولیس : بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وحید هاشمیان سال ها برای فوتبال ایران به عنوان لژیونر و ملی پوش زحمت كشیده است و باید به بهترین شكل از دنیای فوتبال خداحافظی كند.

علی كریمی در باره خداحافظی وحیدهاشمیان از فوتبال، گفت: این اتفاق برای هر فوتبالیستی یك روز می افتد و امیدوارم برای هر بازیكنی به بهترین شكل این مهم رخ دهد.

وی با اشاره به خداحافظی هاشمیان از فوتبال ادامه داد: بازی كردن یا نكردن یك تصمیم شخصی است و به طور حتم هاشمیان پس از بررسی این مساله به این نتیجه رسیده كه بهتر است دیگر به عنوان بازیكن برای هیچ تیمی به میدان نرود.

کریمی در ادامه با اشاره به بازیهای وحید هاشمیان برای فوتبال ایران افزود: او درطول دوران حضور درفوتبال برای تیم ملی كشورمان زحمات زیادی كشیده وخیلی وقت ها با گل های ملی كه به ثمر رسانده دل فوتبال دوستان را شاد كرده است.

وی تصریح كرد: هاشمیان با حضور در فوتبال آلمان نیز نماینده خوبی برای ما بود و توانست عملكرد موفقی در بوندسلیگا داشته باشد كه به همین دلیل معتقدم باید از او به بهترین شكل تقدیر شود.

ملی پوش باشگاه پرسپولیس در باره برگزاری مراسم خداحافظی با شكوه برای وحید هاشمیان اظهار داشت: در این مساله نباید شك كنیم كه بازیكن بزرگی چون وحید هاشمیان باید در بهترین شرایط از فوتبال خداحافظی كند و باید بدانیم كه این اتفاق برای هر بازیكنی تنها یك بار رخ می دهد.

هم بازی وحیدهاشمیان در باشگاه پرسپولیس و تیم ملی ایران،خاطرنشان كرد: امیدوارم با برنامه ریزی دقیق برای این چهره ارزشمند فوتبال كشورمان یك بازی دوستانه خوب برگزار شود و به طور رسمی از دنیای فوتبال خداحافظی كند.

بازیكن اسبق تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان، گفت: وحید هاشمیان در بهترین كلاس های مربیگری شركت كرده و مدارك معتبری دارد و امیدوارم در صورتی كه مربیگری رابرای آینده خودانتخاب كرد، در این كار نیز همانند دوران بازیكنی موفق باشد.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درخصوص وضعیت این تیم و همچنین بازی نخست درلیگ برترمقابل صنعت نفت آبادان،گفت: وضعیت تیم بسیارخوب است و پیروزی در دیدار مقابل صنعت نفت به بالا رفتن روحیه ما كمك زیادی كرد.

وی ادامه داد: شرایط خوبی برای دیدار با فجر شهید سپاسی داریم كه امیدوارم در این بازی نیز بتوانیم سه امتیاز را كسب و دل هواداران را شاد كنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)