مرجع خبری پرسپولیس : کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در جلسه امروز دوشنبه خود در خصوص محرومیت هواداران پرسپولیس از دو بازی اول میزبانی در لیگ برتر تصمیم گیری خواهد کرد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس جلسه کمیته استیناف فدراسیون برای رسیدگی به درخواست بخشش باشگاه پرسپولیس در خصوص محرومیت هواداران این تیم امروز تشکیل خواهد شد.

 

 

باشگاه پرسپولیس به صورت رسمی نسبت به رای صادره اعتراض کرده و معتقد است محرومیت فصل گذشته ارتباطی با فصل جدید لیگ برتر ندارد. این باشگاه در آغاز ماه مبارک رمضان خواسته هواداران پرشور این تیم از حضور در لیگ جدید محروم نشوند.

 

در واکنش به درخواست این باشگاه صالحی رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال اعلام کرد رای کمیته استیناف قابل تجدید نظر نیست و باشگاه پرسپولیس تنها می تواند درخواست عفو و یا تعلیق مجازات کند. وی همچنین اعلام کرد هنوز نامه ارسالی باشگاه پرسپولیس را مشاهده نکرده است.

 

جلسه کمیته استیناف فدراسیون فوتبال امروز تشکیل خواهد شد و این احتمال وجود دارد یا محرومیت هواداران بخشیده شود و یا 2 جلسه محرومیت هواداران پرسپولیس، به یک جلسه محرومیت قطعی و یک جلسه محرومیت تعلیقی تبدیل شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)