مرجع خبري پرسپوليس : يحيي گل محمدي مي‌گويد تيمش بازي سختي مقابل پرسپوليس دارد.


سرمربي تيم فوتبال صباي قم در نشست خبري پيش از بازي اين تيم مقابل پرسپوليس در هفته‌ چهارم ليگ برتر اظهار كرد:

 

تصميم فدراسيون بر اين بود كه اين بازي با تماشاگر برگزار شود و ما هم از اين بابت خوشحاليم، چرا كه بازي بدون تماشاگر هيچ لطفي ندارد.

 

وي ادامه داد: بازي فردا (يكشنبه) از نظر كيفي در سطح بالايي خواهد بود، درست است كه پرسپوليس كمي دير كار خود را شروع كرد و مربي‌اش دير به تيم اضافه شده و كمي ناهماهنگ هستند، اما بازي‌هاي قبلي براي آنها مثل ديدار دوستانه بوده كه نقاط ضعف و قوت خود را بشناسند.

 

گل محمدي با اشاره به اين كه صبا در بازي فردا چهار غايب دارد، گفت: مهم‌ترين هدف ما در بازي با پرسپوليس بازگشت به جايگاه قبلي‌مان در ليگ است و ما از بازيكنان مي‌خواهيم كه بتوانيم با نتيجه‌ گرفتن مقابل پرسپوليس به جايگاه قبلي باز گرديم، در هفته‌ گذشته حقمان نبود كه ببازيم و با اشتباهات داوري باز را واگذار كرديم. پرسپوليس بازيكنان خوبي دارد، اما هنوز تيمش جا نيفتاده است.

 

وي افزود: ما در چند روز گذشته تمرين‌هاي خوبي داشتيم و بر اساس ارنج پرسپوليس كه احتمال مي‌دهيم 2-4-4و هجومي بازي كنند، سعي مي‌‌كنيم كه در ابتدا جلوي حمله‌هاي آنها را بگيريم و بعد در ضد حملات موفق باشيم. مطمئنا در بازي فردا كار سختي داريم، اما به بازيكنانمان اميدواريم، چرا كه بازي كردن مقابل تيم‌هاي مثل پرسپوليس و استقلال براي همه انگيزه مي‌آورد و بازيكنان ما هم انگيزه بالايي براي بازي دارند.

 

يحيي گل محمدي در ادامه با اشاره به اين كه پرسپوليس نسبت به ديدار تداركاتي كه پيش از فصل با صبا انجام داد، تفاوت‌هاي زيادي دارد، گفت: پرسپوليس در آن بازي در زمان بدنسازي بود و الان تغييرات زيادي داشته است، آنها شكل تيمي خود را پيدا كرده‌اند و ما فردا بازي سختي خواهيم داشت.

 

وي در مورد محروميت خود از حضور روي نيمكت در اين بازي هم گفت: هنوز وضعيت محروميت من مشخص نيست،‌ اگر محروميت تماشاگران پرسپوليس بخشيده شده فكر مي‌كنم راهي وجود داشته باشد كه محروميت من هم بخشيده شود، اما هنوز اين كار انجام نشده است.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)