مرجع خبري پرسپوليس : مانوئل ژوزه با انتقاد از فرصت يك روزه تيمش براي بازي با داماش پس از بازگشت تيم ملي از اردوي اروپايي گفت: بايد اين بازي را عقب بياندازند.


سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در نشست خبري در پاسخ به سوال خبرنگاري كه درباره بازگشت تيم ملي از اردو در روز 27 مرداد پرسيد و اين كه پرسپوليس تنها يك روز پيش از بازي با داماش براي آماده سازي خود فرصت دارد،‌ گفت:

 

خبري بدي را به من داديد، نمي دانستم كه تيم ملي 27 مرداد به ايران بر مي‌گردد. واقعا مفهومي ندارد كه ما فقط يك روز براي آماده سازي خود وقت داشته باشيم، چرا كه بازيكناني كه از تيم ملي مي‌آيند بايد دوباره ريكاوري كنند و آماده بازي شوند. بايد بازي ما را عقب بياندازند و اين حقي است كه باشگاه ما دارد. ما براي اين بازي چهار ـ پنج روز وقت مي‌خواهيم.

 

وي درباره ديدار تيمش مقابل صباي قم اظهار كرد: ما بازي آخر را مساوي كرديم و يك شانس آورديم و آن هم اين بود كه داور گل دوم حريف را نديد در بقيه موارد بدشانسي داشتيم و يك بازيكن مان هم مصدوم شد.

 

وي افزود: در نيم ساعت اول نيمه دوم هم هفت شانس گل داشتيم و تقريبا در كل بازي 9 موقعيت مسلم داشتيم كه فقط يك گل زديم. در حمله كردن ضعيف بوديم و نتيجه‌ مساوي شد، اما در خط دفاع خيلي خوب بوديم.

 

ژوزه با اشاره به اين كه پرسپوليس مقابل صبا تنها به سه امتياز فكر مي‌كند، گفت: بايد بازي را ببريم، مي‌دانيم كه هواداران نگران نتيجه‌ هستند و اين نگراني ما هم هست، ديگر نمي‌خواهيم امتياز از دست بدهيم و از دست رفتن امتيازهاي قبلي هم تقصير خودمان بودم. مي‌خواهيم مثل بازي قبل از نظر دفاعي خوب باشيم و فوتبال خوبي بازي كنيم. سعي مي‌‌كنيم با دوندگي و جنگندگي سه امتياز را به دست آوريم. باز هم مي گويم كه بايد صبورتر باشيم. نمي‌شود در يك ماه تيم را جمع كرد. پرسپوليس در حال پيشرفت است تا به حدي كه ما مي‌خواهيم برسد. كارمان را ادامه مي‌دهيم و از بازيكنان مي‌خواهيم كه انگيزه داشته باشند كه چيزهاي جديدي ياد بگيرند و براي داشتن يك شخصيت جديد و همچنين يك شيوه نو تلاش كنند. بعضي وقت‌ها شانس نياز است، اما شانس آوردن سخت است، ما بايد بيشتر كار كنيم.

 

سرمربي پرسپوليس در پاسخ به اين سوال كه فكر مي‌كند تيمش تا زمان رويارويي با استقلال در هفته‌ ششم ليگ برتر به هماهنگي لازم برسد، گفت: تا آن زمان بايد بيشتر پيشرفت كنيم. همه تيم‌ها بعد از اين هفته‌ مدتي در تعطيلات هستند، چرا كه قرار است در تيم ملي بازي كنند. نمي‌دانم چند بازيكن از ما بايد به تيم بروند، اما در كل براي ما خوب نيست. هر چند كه اين موضوع ممكن است براي تيم‌هاي ديگر وجود داشته باشد. براي ما مهم است كه با شرايط خوبي به داربي برسيم، چرا كه بازي مخصوصي براي ما است. مي‌خواهيم بهتر از الان باشيم. من دهها بار پيش از اين در كشورهاي مختلف داربي را تجربه كرده‌ام. همه بازيكنان مي‌‌خواهند در بازي باشند و همه تماشاگران مي‌‌خواهند كه بازي را ببريم.

 

مانوئل ژوزه در ادامه درباره تغييرات احتمالي خط هافبك پرسپوليس در بازي‌هاي آينده با توجه به مصدوميت سوسا گفت: پولادي بازيكن بسيار خوب و جنگنده‌اي است كه در زمين با هوش عمل مي‌كند. او مي توانست جايگزين خوبي براي سوسا باشد كه در اين بازي محروم است. با مصدوميت سوسا مشكلات ما هم بيشتر شد. البته ما در پست هافبك نفوذي مشكل خاصي نداريم و چند بازيكن هستند كه مي‌توانند در اين پست بازي كنند.

 

وي در پاسخ به اين سوال كه هواداران نگران خط دروازه‌ پرسپوليس هستند تا مثل فصل قبل نشود؟ گفت: فصل پيش تيم 58 گل خورده بود و اصلا نمي‌شود روي اين عدد فكر كرد، اما بازيكنان ما خيلي حرفه‌اي هستند و مي‌توانند شرايط خود را بهتر كنند. ما علاوه بر گردان يك دروازه‌بان داشتيم و بايد يك دروازه‌بان ديگر هم مي‌گرفتيم. نلسون با مسئوليت من به پرسپوليس آمده و تنها بازيكني است كه به باشگاه گفتم كه او را به پرسپوليس بياورد. او تجربه زيادي دارد و مي‌تواند به تيم كمك كند.

 

وي درباره زمان بازگشت سوسا به شرايط آمادگي گفت: معلوم نيست كه سوسا دقيقا چه زماني آماده مي‌شود، هنوز درباره مصدوميتش شبهه وجود دارد ، البته شرايطش بهتر شده، اما او در پستي بازي مي‌كند كه براي ما خيلي مهم است و جايگزيني برايش نداريم.

 

ژوزه همچنين درباره اين موضوع كه چرا بازيكنان پرسپوليس راحت كارت مي‌گيرند، گفت: اين بستگي به فشار بازي دارد. بعضي مواقع روحيه بازيكنان كه برد مي‌خواهند باعث مي‌شود كه جنگنده و فيزيكي كار كنند. فشار زياد در زمين باعث مي‌شود بازيكن كارت بگيرد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)