مرجع خبري پرسپوليس : سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به خاطر تعلیق محرومیت هواداران پرسپولیس از کمیته استیناف فدراسیون فوتبال تشکر می کنم و معتقدم رفتار حرفه ای و اخلاق محور هواداران پرسپولیس در بازی با گهر درود تاثیر زیادی در این تصمیم کمیته استیناف داشت.


سعید شیرینی افزود: بیش از 70 هزار هوادار پرسپولیس در دیدار با گهر به استادیوم آزادی آمدند و به رغم توقف پرسپولیس بدون هیچ اعتراضی ورزشگاه را ترک کردند که این موضوع از رفتار حرفه ای و اخلاق مدارانه آنها نشأت می گرفت.

رفتار هواداران پرسپولیس زمینه را فراهم کرد که با توجه به گذشت نیمی از محرومیت در نظر گرفته شده طبق آئین نامه کمیته انضباطی درخواست بخشش یک جلسه ای این محرومیت را به کمیته استیناف ارائه کنیم که خوشبختانه کمیته استیناف هم طی حکمی این محرومیت را به حالت تعلیق در آورد و ما امیدواریم که هواداران پرسپولیس تا پایان فصل به گونه ای عمل کنند که مسئولان فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی به جای محرومیت، احکام تشویقی را صادر کنند.

 

شیرینی تصریح کرد: پرسپولیس هوادارانی دارد که برای سربلندی تیم خود هشیارانه عمل کرده و با درک این شرایط که تیم تغییرات زیادی در ترکیب بازیکنان داشته و مربی خارجی هم تازه کارش را آغاز کرده حمایت همه جانبه ای از پرسپولیس داشته اند. ما امیدواریم این حمایت ها ادامه داشته باشد تا پس از رسیدن تیم به هماهنگی آرمانی شاهد نتیجه گیری تیم و در نهایت شادی هواداران باشیم. سرپرست پرسپولیس درباره وضعیت تیم گفت: خوشبختانه مشکل خاصی وجود ندارد و تیم از انسجام و وحدت بسیار خوبی برخوردار است و بازیکنان هم طی روزهای اخیر تمرینات بسیار خوبی داشته اند و پس از تمرین امشب به هتل اوین می روند و ما امیدواریم که در دیدار با صبای قم بتوانیم دومین برد را کسب کنیم تا با شرایطی بهتر آماده دیدار با داماش و بعد هم دربی شویم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)