مرجع خبري پرسپوليس : احمدرضا عابدزاده اخیرا گفت‌وگویی چند دقیقه‌ای با کلینزمن داشته.


عابدزاده با جدیت كارش را در آمریكا دنبال می‌كند. فعلا كه آنجا سرگرم است و علاوه بر باشگاه لوس‌آنجلس بلوز، در یك آكادمی فوتبال هم مربیگری می‌كند. حالا او در آمریكاست و پسرش در تهران. تا چند ماه قبل شرایط برعكس بود.

 

پسرش آنجا بود و خودش اینجا. اما حالا پسرش را برای بازی به ایران فرستاده و خودش برای مربیگری به آمریكا رفته. او كه اخیرا گفت‌وگویی چند دقیقه‌ای با كلینزمن داشته، در مصاحبه‌ای، از آخرین وضعیتش صحبت می‌كند.

 

*وضعیت چطور است؟ چه كار می‌كنید؟

اینجا با تیم لوس‌آنجلس بلو هستم. چهار هفته مانده به پایان مسابقات كه اگر تیم به پلی‌آف برود، باید برویم به فلوریدا و اگر نرود، بازی‌ها تمام می‌شود و مسابقه دیگری نداریم.

 

*تحت چه شرایطی لوس‌آنجلس بلوز به پلی‌آف می‌رود؟

الان ما تیم هفتم جدول هستیم. چهار تا بازی هم تا آخر فصل مانده كه اگر امتیازات لازم را در آن‌ها بگیریم، چهارم یا پنجم می‌شویم و می‌رویم پلی‌آف. این چهار بازی آخر در خانه است. در این مدت بازی‌های خارج از خانه زیادی داشته‌ایم. تیم ما مدتی است مسابقات خارج از خانه زیادی داشته و حالا باید در خانه بازی كنیم.

 

*شما برای مسابقات خارج از خانه، همراه تیم می‌روید؟

اگر مسیر نزدیك باشد می‌روم و اگر دور باشد نه.


*در تیم لوس‌آنجلس بلوز چه كاری انجام می‌دهید؟

گلرها را تمرین می‌دهم و با مدافعان هم كار دفاعی می‌كنم. در این مدت وضعیت دفاعی تیم بهتر شده و در مجموع نتایج تیم خوب بوده.

 

*فوتبال ایران را تعقیب می‌كنید؟

اینجا دوستان ایرانی هستند و به من می‌گویند چه اتفاقاتی افتاده. فوتبال ایران هم كه همیشه پر از جنجال و حاشیه است. چیزی كه در آن نیست، اصل فوتبال است.

 

*پزشكان اخیرا پای شما را معاینه كرده‌اند؟

بله. 45 دقیقه زیر دستگاه ام آر آی مخصوص بودم. پزشكان پایم را دیدند و تعجب كردند كه این‌طوری است. گفتند باید جراحی بشوم.

 

*كی می‌خواهی جراحی كنی؟

فعلا چنین تصمیمی ندارم. دكترها می‌گفتند درد نداری؟ گفتم چرا، پایم درد می‌كند. می‌گفتند قرص می‌خوری؟ گفتم نه، من مربی فوتبال هستم. تعجب كرده بودند كه با این پا چطوری مربیگری می‌كنم.


*نمی‌خواهید كاری كنید كه كار امیر درست بشود؟ چرا با باشگاه لوس‌آنجلس بلوز صحبت نمی‌كنید؟

كارهای امیر ربطی به من ندارد و من دخالت نمی‌كنم. شاید باورتان نشود كه من با باشگاه لوس‌آنجلس بلوز صحبت نكردم. اگر سوالی در مورد امیر دارید از خودش بپرسید. از من نپرسید.


*جریان كلینزمن چیست؟

چه جریانی؟

 

*این‌كه پسرش با شما تمرین كرده.

بله. پسرش سه چهار جلسه با من تمرین كرد.

 

*در لوس‌آنجلس بلوز؟

نه. یك آكادمی بزرگی در كالیفرنیا هست كه 1500 دانش‌آموز دارد. من با آن‌ها به عنوان مربی همكاری می‌كنم. گفتند پسر كلینزمن هم بین دانش‌آموزان هست. او سه چهار جلسه با من كار كرد كه شرایطش را بررسی كردم و گزارش دادم.

 

*خود كلینزمن هم در تمرینات حضور داشت؟

یك جلسه آمد و سه چهار دقیقه با هم صحبت كردیم. البته الان رفته‌اند اروپا و اینجا نیستند. هر وقت برگشتند، دوباره با آن‌ها صحبت می‌كنم.

 

*كلینزمن بازی ایران و آلمان در جام جهانی 98 را به خاطر داشت؟

دوستان به او گفته بودند كه من دروازه‌بان ایران بوده‌ام. كلینزمن هم من را شناخت. جلوی همدیگر بازی كرده بودیم و یادش بود. بیشتر خوش و بش كردیم و در مورد پسرش حرف زدیم. چیز خاصی نبود. گفت دوباره كه از اروپا برگشتم صحبت می‌كنیم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)