مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ابتدای تمرین امروز با زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی ابراز همدردی کرد.

 

در پی وقوع زلزله 6/4 ریشتری آذربایجان و درگذشت تعدادی از هموطنان عزیز کشورمان، ژوزه مانوئل سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس قبل از شروع تمرین امروز بازیکنان و مسئولان تیم را در میانه زمین دور یکدیگر جمع کرد و گفت: اتفاق بسیار تلخی در یکی از استان‌های ایران افتاده و جان عده‌ای از ایرانی‌ها از دست رفته است. شاید این اتفاق برای من و شاید روزی برای شما بیفتد به همین دلیل ما امروز تمرین خود را با یک دقیقه سکوت برای همدردی با مردم آذربایجان برگزار می‌کنیم.

 

پس از صحبت های مانوئل بازیکنان پرسپولیس و مسئولان یک دقیقه سکوت کردند و با فرستادن فاتحه به روح درگذشتگان زلزله تمرین خود را آغاز کردند.

ژوزه گفت: در طول مدتی که در ایران هستم این یکی از بدترین خبرهایی است که دیده و شنیده‌ام. به مردم ایران علاقه خاصی پیدا کرده‌ام و امیدوارم دیگر شاهد این اتفاق‌ها نباشیم.

 

تمرین امروز پرسپولیس از ساعت 19 با حضور بازیکنان این تیم در ورزشگاه درفشی فر، در غیاب هواداران، عکاسان و خبرنگاران و پشت درهای بسته آغاز شد.

پیش از شروع تمرین یک خانم برای گرفتن کمک مالی از علی کریمی، با مشاور وی صحبت کرد، همچنین مدیر یک تیم محلی نیز از شیراز برای دریافت کمک مالی نامه هایی به حراست ورزشگاه داد تا به کریمی و مهدوی کیا برساند.

تمرین از ساعت 19 با لباس یکدست قرمز بازیکنان آغاز شد، بازیکنان پس از گرم کردن، کار با توپ را آغاز کردند.

هواداران اندک حاضر، از حراست ورزشگاه در مورد بازی فردا با برق شیراز سوال میکنند که آیا با تماشاگر برگزار می شود یا خیر.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)