مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با تسلیت به مناسبت درگذشت جمعی از هموطنان در زلزله آذربایجان گفت: باشگاه پرسپولیس آماده است هرگونه کمک لازم برای آسیب دیدگان زمین لرزه را ارسال کند.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس، محمد رویانیان در گفتگو با برنامه «نود» افزود: پیش از هر چیز این واقعه اسفبار را عمیقاً به مردم غیور ، شرافتمند و بزرگ آذربایجان ، جامعه ورزشی و ملت بزرگ ایران تسلیت عرض می کنم و ما هم متاثریم.

 

وی ادامه داد: همان طور که روز گذشته یک کامیون از هدایای ناقابل از کمک های باشگاه پرسپولیس به مناطق زلزله زده ارسال شد،  از همین جا اعلام می کنیم با کمک علی دایی ، کریم باقری و سایر بزرگان پرسپولیس کمک های بیشتری را نیز برای کمک به زلزله زده ها ارسال خواهیم کرد.

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به درخواست کاپیتان تیم از وی افزود: مهدی مهدوی کیا روز گذشته با من تماس گرفت و درخواست کرد بخشی از قراردادش به عنوان کمک به مردم زلزله زده اختصاص داده شود. من این کار قشنگ آقای مهدوی کیا را تحسین می کنم.

 

در این هنگام فردوسی پور گفت بد نیست اگر به اندازه یکی از بازیکنان میلیاردی خود برای رفع زودتر این مشکل کمک کنید که رویانیان در پاسخ گفت: این حرف حرف خوبی نیست که مدام تکرار می کنید میلیاردی. این حرف درست نیست و باید اثبات کنید عددی را که اعلام می کنید. شما از المپیک به تازگی بازگشته اید و گویا دوهوائه شده اید! من شخصا اظهار تاسف می کنم از اینکه از قهرمانانی که در المپیک مدال آورده اند قبلا حمایت کافی نشده. من خودم به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هم راستا و هم فکر سایر بزرگان ورزش اعلام می کنم هر رشته یا ورزشکاری که مسئولین بخواهند تا برای قهرمانی المپیک آماده شود را اعلام کنند و ما به نوبه خود به عنوان یک باشگاه فوتبال حمایت خواهیم کرد. این ورزشکاران می توانند در رشته های مدال آور مثل تکواندو و کشتی باشند.

 

وی افزود:  باشگاه ما در حال تبدیل به یک باشگاه واقعی است و وظیفه خود می دانیم همراستا با جامعه ورزش ،  افکار عمومی و همچنین ارزش های دینی از ورزش های دیگر هم حمایت کنیم. واقعا باید از سایر رشته ها هم حمایت شود ، بسیاری از رشته ها مثل شنا ، اسب سواری و تیراندازی برگرفته از ارزش های دینی ماست و آمادگی داریم تحت هر شرایطی که بتوانیم به نوبه خود به عنوان یک باشگاه فوتبال حمایت کنیم.

 

رویانیان در خصوص وضعیت کادر فنی این تیم پس از استعفای عاشوری گفت: با توجه به شرایط کنونی و حادثه پیش آمده من ترجیح می دهم درباره فوتبال و وضعیت تیم صحبت نکنم و این مسئله هم در تخصص سرمربی تیم است نه من.  پیش از این مصاحبه ای نکرده بودم که قرار باشد مربی امروز معرفی شود.

 

وی در خصوص ادعای درخشان که گفته بود فقط مدیرفنی می شود و مربی گری را قبول نخواهد کرد گفت: خوب ابتدا باید به آقای درخشان چنین پیشنهادی بشود که وی آن را رد کند. ما گزینه های مد نظر خود را داریم و در حال بررسی آنها هستیم تا پخته عمل کنیم و عجله ای نداریم. همین جا از زحمات آقای عاشوری هم که در زمان آقایان استیلی ، دنیزلی و مانوئل به ما کمک کردند تشکر می کنم. به هر حال ایشان بازیکن با اخلاقی بوده اند و سرنوشت این گونه بود که از ما جدا شوند.

 

وی تاکید کرد: ما برنامه هایی برای بهتر کردن وضعیت باشگاه داریم و تیمی را که داشته ایم رفته رفته تبدیل به باشگاه کرده ایم و نیاز به زمان داریم تا این تیم را بسازیم. من هفت بازیکن جوان آورده ام و باز هم دارند اضافه می شوند و فکر نمی کنم کسی در این تیم چنین ریسکی کرده باشد. با توجه به سقفی که در زیر 23 ساله ها و امید و جوانان داریم دو سه بازیکن دیگر هم اضافه می کنیم. نیاز داریم به ترمیم و بازساری تیم پرسپولیس که این زمان می برد و  به امید خدا به کورس قهرمانی خواهیم رفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)