مرجع خبری پرسپولیس : تمرین امروز پرسپولیس با حضور بازیکنان ملی‌پوش و رویانیان برگزار شد.

تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس  عصر امروز جمعه در ورزشگاه درفشی‌فر دنبال شد.

در این تمرین بازیکنان پرسپولیس ابتدا با کار با توپ بدن‌های خود را گرم کردند و سپس در قالب دو تیم به فوتبال دست گرمی پرداختند. تغییرات ژوزه در چند پست تعجب بازیکنان را برانگیخته بود.

* در تمرین امروز پرسپولیس کلیه بازیکنان ملی‌پوش حضور داشتند. هشت بازیکن ملی پوش پرسپولیس پس از بازگشت از سفر مجارستان در تمرین امروز سرخپوشان حضور یافتند و علیرغم کم خوابی و خستگی حاصل از سفر، بدون هیچ مشکلی در تمرینات گروهی شرکت کردند.

* رویانیان مدیرعامل باشگاه نیز مهمان ویژه تمرین امروز بود. وی خوش‌وبشی ابتدا با ملی‌پوشان کرد و سپس نیم‌ساعت تمرین را نظاره‌گر شد.

*هافبک کره‌ای در تمرین امروز حضور داشت.

* پرسپولیسی‌ها به دنبال وضعیت آب‌وهوای رشت در 2 روز آینده بودند.

* سوسا فقط 15 دقیقه تمرینات اختصاصی انجام دادند.

* ژوزه در خصوص آخرین وضعیت ملی‌پوشان در جلسه با آنها شرکت کرد.

* 20 دقیقه پایانی تمرین زیر نور بود.

* تمرینات ویژه ژوزه با مدافعان نیز در نوع خود جالب بود.

 

تمرینات فشرده و پرسینگ در نصف زمین در دستور کار بازیکنان قرار گرفت. پاس های کوتاه و پرس های سنگین برنامه تمرینی آنها بود.

 

در پایان تمرین امروز اسامی 19 بازیکن برای سفر به رشت و دیدار برابر داماش گیلان اعلام شد. بازیکنانی که در تهران حضور خواهند داشت نیز زیر نظر مربی بدنساز، تمرینات بدنسازی را انجام می دهند. ضمن اینکه کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس تمرین روز دوشنبه را تعطیل اعلام کرد.

 

کادر پزشکی پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت سوسا اعلام کرد: روبرتو سوسا با پیشرفت قابل توجهی که در تمرینات فیزیوتراپی و بدنسازی دارد، طی روزهای آتی تمرینات فشرده ای را در برنامه های خود خواهد داشت.

 

نکته جالب توجه در پایان تمرین سرخپوشان خوشحالی بازیکنان جوانی بود که در فهرست بازیکنان تیم جهت سفر به رشت اعلام شد.

گفتنی است؛ درپی خبرهایی در خصوص انجام بازی تیم های پرسپولیس و داماش در ورزشگاه سردار جنگل، تمرین سرخپوشان در درفشی فر برگزار شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)