مرجع خبری پرسپولیس : هفتم ششم رقابت های لیگ برتر در حالی که تحت تاثیر دربی جمعه پرسپولیس و استقلال قرار دارد امشب با برگزاری سه بازی آغاز شد.

 

در این رقابت ها سپاهان برای دومین هفته متوالی شکست را پذیرا شد ، راه آهن به برتری رسید و بردهای سایپا و ناکامی آلومینیوم نیز ادامه پیدا کرد.

 

پیکان  یک  – سپاهان  صفر   
گل: ایمان مبعلی(93) پیکان

در یکی از مسابقات سپاهان که هفته قبل از سایپا شکست خورده بود برابر پیکان تهران نیز تن به شکست داد. تیم پیکان با این پیروزی 10 امتیازی شد و در رده هفتم جدول قرار گرفت، سپاهان نیز با این شکست 10 امتیازی باقی ماند.

در این مسابقه تماشاگران سپاهان در جریان دیدار این تیم مقابل پیکان تهران علیه “کارلوس کی‌روش” و تیم پرسپولیس شعارهایی را سر دادند که البته در نهایت پاسخ خود را با شکست تیمشان گرفتند.  پیش از آغاز مسابقه سپاهانی‌ها با سر دادن شعارهایی به تیم فوتبال پرسپولیس فحاشی کردند که حتی با تذکر مسئولان باشگاه این شعارها ادامه داشت اما کلمات زشت آن سانسور شد!

راه آهن  2  – فولاد خوزستان  یک      
گل:  علیرضا عباسفرد (18) و بهادر عبدی (89)برای راه آهن، مهدی نوری (30)پنالتی برای فولاد

در دیگر دیدار امشب راه آهن برابر فولاد به برتری رسیدو وضعیت خود را در جدول بهبود بخشید. تیم راه آهن با این پیروزی 9 امتیازی شد و در رده هشتم جدول قرار گرفت. تیم فولاد خوزستان نیز  با این شکست 5 امتیازی باقی ماند.

در این مسابقه سرمربی تیم فوتبال راه آهن در اعتراض به تصمیم داور مبنی بر انصراف از اخراج دروازه بان فولاد اقدام به خودزنی کرد.

در صحنه ای از بازی در نیمه دوم داور تصمیم داشت دروازه بان فولاد را با کارت قرمز روبرو کند اما کمک داور نظر وی را تغییر داد. همین مسئله باعث شد علی دایی که به این تصمیم معترض بود به سر و صورت خود بزند.

سایپا  یک – آلومینیوم هرمزگان  صفر
گل: سعید دقیقی (41)

تیم سایپا با این پیروزی 13 امتیازی شد و در صدر جدول قرار گرفت. تیم آلومینیوم هرمزگان نیز 4 امتیازی باقی ماند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)