مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال پرسپولیس پس از سه روز تعطیلی در ورزشگاه درفشی‌فر تمرین کرد.

تمرین پرسپولیس که بعد از بازی با فولاد سه روز تعطیل شده بود، از ساعت 18 امروز در ورزشگاه درفشی‌فر پیگیری شد. در این تمرین بازیکنان پرسپولیس به گروه‌های چند نفره تقسیم شدند و به کارهای هوازی پرداختند.

 

* 20 الی 30 هوادار در تمرین امروز حضور داشتند که اجازه ورود به ورزشگاه را پیدا نکردند.

* ژوزه نگران وضعیت پولادی و قاضی دو بازیکن مصدوم ملی پوش خود بود. وی از کادر پزشکی خواسته با مسئولان تیم ملی درباره این بازیکنان در تماس باشند.

* ملی‌پوشان پرسپولیس و دو بازیکن امید این تیم در تمرین امروز غایب بودند. در تمرين امروز پرسپوليس علاوه بر هفت ملي پوش اين تيم يعني علي كريمي، محمد قاضي، كريم انصاري فر،‌سيد جلال حسيني،‌ محمد نوري، مهرداد پولادي و حسين ماهيني، بازيكنان مصدوم اين تيم نيز غايب بودند، اگرچه فشنگچي و سوسا با حضور در كلينيك باشگاه به پيگيري آخرين وضعيت مصدوميتشان زيرنظر كادر پزشكي باشگاه پرداختند.

* سوسا در پایان تمرین با لباس شخصی در ورزشگاه حضور یافت.  قرار است امشب پس از جلسه‌ای بین این بازیکن و رویانیان تکلیف هافبک مصدوم پرسپولیس روشن شود. گفته می‌شود سوسا درخواست 50 درصد از قرارداد خود را از باشگاه پرسپولیس کرده است.

* پرسپولیس در نظر دارد در تعطیلات لیگ دو بازی دوستانه انجام دهد اما هنوز حریفان این تیم مشخص نشده‌اند.

* ژوزه همراه راننده‌اش با خودروی پورشه به تمرین پرسپولیس آمد.

* گردان با دقایقی تاخیر در تمرین امروز حضور پیدا کرد.

* مسئولان باشگاه پرسپولیس در نظر دارند دور تا دور ورزشگاه درفشی فر را دیوارکشی کنند تا خبرنگاران و هواداران دیدی به داخل ورزشگاه نداشته باشند.

* امیر حسین فشنگچی تنها 20 دقیقه در تمرین امروز حضور پیدا کرد و پس از اینکه ام آر ای خود را به کادر پزشکی نشان داد محل تمرین را ترک کرد.

* ژوزه در ابتدای تمرین دقایقی برای بازیکنان گفت و گو کرد. او به بازیکنان اعلام کرد در صورتی که عملکرد مطلوبی در تمرینات داشته باشند شانس حضور در ترکیب پرسپولیس را خواهند داشت.

* از این به بعد با گیت‌هایی که در نظر گرفته شده هوادارانی که کارت هواداری داشته باشند راحت‌تر به ورزشگاه درفشی‌فر خواهند آمد.

 

در تمرين امروز پرسپوليس حدود 30 نفر پشت درهاي بسته ورزشگاه حضور داشتند، اين هواداران كه از برگزاري تمرين پشت درهاي بسته ناراحت بودند به وضعيت پرسپوليس در جدول هم اعتراض داشتند. يكي از آنها مي گفت: “تا به حال سابقه نداشته كه پرسپوليس در هفته هفتم ليگ در رده شانزدهم حضور داشته باشد. پرسپوليس خيلي خوب بازي مي كند، تمرينها را هم پشت درهاي بسته برگزار مي كنند.”

 

تيم فوتبال پرسپوليس قرار است روز چهارشنبه اين هفته در يك ديدار دوستانه به مصاف پرسپوليس “ب” برود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)