مرجع خبری پرسپولیس : اعضای هیئت‌مدیره پرسپولیس به دیدار وزیر ورزش و جوانان رفتند.

 

هیئت مدیره جدید باشگاه پرسپولیس امروز اولین جلسه خود را با حضور اعضای جدید و در غیاب فداحسین مالکی برگزار کرد و سپس اعضا به دیدن وزیر ورزش و جوانان رفتند.

 

اولین جلسه هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس با حضور افراد جدید امروز برگزار شد. محمد رويانيان علي پروين، مهدي تاج و محمدحسين نژاد فلاح در اين جلسه حضور داشتند و فداحسين مالكي كه به همراه تاج دو عضو جديد هيات مديره هستند در اين نشست غايب بود.

 

اولین جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس امروز برگزار شد و در این جلسه اعضا در مورد سیاست‌های باشگاه در سال  جاری بحث و تبادل نظر کردند و تمامی اعضا در این جلسه صبحت کردند.

 

در این جلسه ابتدا اعضاء با سجادی معاون وزیر ورزش و جوانان که گفته می‌شود به عنوان رئیس مجمع باشگاه پرسپولیس انتخاب می‌شود دیدار کردند و سپس دسته جمعی به دیدار محمد عباسی، وزیر ورزش و جوانان رفتند.

در جلسه امروز اختلاف نظرهای کوچکی بین اعضاء بود. گفته می‌شود مهدی تاج به عنوان رئیس هیئت‌مدیره گزینه اصلی است و محمد رویانیان نیز در سمت مدیرعاملی ابقاء می‌شود.

رویانیان در این جلسه خواست که مانند گذشته باید تصمیمات را خودش بگیرد.

 

 

مهدی تاج، محمد رویانیان، علی پروین، حسین نژاد فلاح و فدا حسین مالکی اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس هستنند و جلسه بعدی هفته آینده برگزار خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)