مرجع خبری پرسپولیس : پيشكسوت تيم پرسپوليس گفت: بازيكنان پرسپوليس با تمام وجود دنبال موفقيت تيم هستند و اميدوارم بتوانند انتظارات هواداران را برآورده كنند.


اسماعيل حلالي افزود:‌ امكاناتي كه باشگاه براي تدارك تيم فراهم كرده در كل تاريخ اين باشگاه بي‌نظير بوده است و حالا از بازيكنان انتظار مي‌رود تا با به كار بستن تمام توان خود هم پاسخ مناسبي به اين خواسته بدهند و هم انتظارات هواداران را برآورده كنند.

 

 

حلالي ادامه داد: باور دارم كه بازيكنان با تمام وجود به دنبال موفقيت هستند. مسائلي مثل كم‌كاري يا مواردي از اين دست را قبول ندارم چون آنها بيش از هر كسي نگران اعتبار و آبروي حرفه‌اي خود هستند. بازيكنان تمام توان خود را به كار مي‌گيرند و من اميدوارم با كسب دو، سه پيروزي فضاي فعلي تغيير كند و حاشيه‌ها هم كمتر شود. در شرايط فعلي هواداران بايد به حمايت خود ادامه بدهند.

 

بازيكن سابق پرسپوليس تصريح مي‌كند: هميشه مي‌توان براي افزايش توان تلاش ‌كرد. آنها با تمركز، استراحت و تمرين بيشتر مي‌تواند به اهداف مورد نظر خودشان برسند و انتظارات هواداران را هم برآورده كنند.

 

حلالي با اشاره به اقدامات باشگاه تاكيد كرد: امروز مديريت شرايطي را براي بازيكنان فراهم آورده است كه ما در زمان خودمان آرزوي يك صدم آن را داشتيم. اين بهترين فرصت براي پرسپوليس و اين بازيكنان است كه به بهترين نتايج برسند.

 

وی افزود: من خوب به خاطر دارم سال 77 وقتي در دو جام قهرمان شديم پاداش بازيكنان اصلي 160 هزار تومان بود. حتي دو نفر از بازيكنان بزرگ تيم به نشانه اعتراض آن را پس دادند كه در نهايت به تيم ديگري منتقل شدند كه البته زندگي آنها به لطف اين اتفاق زير و رو شد.

 

سرمربي تيم «ب» پرسپوليس در پايان گفت: بازيكنان تمام تلاش خود را مي‌كنند اما بايد هر لحظه قدر شرايطي كه براي آنها فراهم شده را بدانند. آنها با رسيدن به قهرماني نه تنها دل ميليون‌ها هوادار را شاد مي‌كنند بلكه به موفقيت‌هاي شخصي بسياري در زندگي شخصي و حرفه‌اي مي‌رسند و در اين ميان آنچه به ما مي‌رسد همين نشاط است و اينكه سرمان را بالا مي‌گيريم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)