مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال پرسپولیس بعدازظهر امروز در دیداری تدارکاتی در غیاب ملی پوشان خود مقابل شهرداری یاسوج به تساوی دست یافت.

تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری تدارکاتی بعدازظهر امروز  خود از ساعت 18:10 در ورزشگاه درفشی‌فر به مصاف شهرداری یاسوج رفت که این بازی در پایان با نتیجه 2 بر 2 به پایان رسید.

در این دیدار تیم فوتبال پرسپولیس ابتدا موفق شد با گل دقیقه 18 هادی نوروزی از حریف پیش بیفتد اما در دقیقه 30 روی یک ضربه شوت سنگین از فاصله 25 متری دروازه خود را باز شده دید. این دیدار در نیمه اول با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

در نیمه دوم تیم شهرداری یاسوج از اندک حملات خود بهترین استفاده را کرد و بر روی یک سانتر با ضربه سر مهاجم خود دروازه پرسپولیس را برای دومین بار باز کرد اما در واپسین دقایق این دیدار مهدی مهدوی کیا در دقیقه 89 با ضربه‌ای زیبا از پشت محوطه جریمه کار را به تساوی کشاند تا شاگردان ژوزه شکست را پذیرا نباشند.

در این دیدار پرسپولیس در نیمه اول با ترکیب زیر به میدان رفت: گردان، نور محمدی، بنگر، سیف‌اللهی، کاظمیان، علی عسگر، قدمی، نوروزی، نقی‌زاده، معدنچی و کئون .

* ترکیب پرسپولیس در نیمه دوم : گردان ، علی عسگر، مهدوی‌کیا، نورمحمدی، کئون، قدمی، کاظمیان، بنگر، معدنچی، آقازمانی و نوروزی.

در حاشیه این بازی ژوزه بارها مهرداد معدنچی را کنار زمین صدا زد و با او به صحبت پرداخت.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)