مرجع خبری پرسپولیس : مانوئل ژوزه مي‌گويد: بازيكنان پرسپوليس از حضور در رتبه‌ي شانزدهم جدول ناراحت و خجالت‌زده هستند.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس پس از پايان ديدار دوستانه‌ي اين تيم مقابل شهرداري ياسوج در جمع خبرنگاران اظهار كرد: اين ديدار فقط يك بازي دوستانه بود تا آمادگي بازيكنان براي ادامه‌ي رقابت‌هاي ليگ حفظ شود.

 

به عنوان یک بازی دوستانه مقابل تیمی که با انگیزه بود، به میدان رفتیم. اغلب بازیکنان ما در این دیدار حضور نداشتند و این یک بازی عادی بود. اغلب بازيكناني كه در اين بازي به ميدان رفتند به آنها در ليگ بازي نرسيده بود و ما به وسيله‌ي اين بازي‌ها مي‌توانيم از اين بازيكنان شناخت خوبي به دست بياوريم.

وي افزود: ما 20 شهريور يك بازي تداركاتي ديگر هم خواهيم داشت تا بازيكنان در شرايط بازي باقي بمانند.

ژوزه در پاسخ به اين سوال كه آيا پرسپوليس از اين بحران خارج مي‌شود يا خير؟ گفت: حتما اين اتفاق مي‌افتد. همه‌ي تلاش ما براي اين است كه از اين وضعيت خارج شويم. ما در حال حاضر شانزدهم هستيم و اين براي ما خيلي بد است. همه‌ي بازيكنان هم از حضور در اين رتبه ناراحت و خجالت‌زده هستند.

 

مهمترین مسئله و مشکل تیم من اعتماد به نفس آنهاست. حضور در رده شانزدهم جدول برای همه ما ناگوار است، بازیکنان با غرور من می‌دانند که باید وضعیت درست شود، پس باید تلاش کنیم تا باشگاه از این وضعیت خارج شود. اگر مشکل عدم اعتماد به نفس بازیکنان من حل شود، خیلی از مسائل حل شدنی است.

سرمربي پرسپوليس ادامه داد: با اين حال ما بازيكنان بسيار خوبي داريم. اين‌كه بتوانيم خود را از اين شرايط نجات دهيم فقط به اعتماد به نفس بازيكنان بازمي‌گردد كه چگونه در بازي‌هاي بعد ظاهر شوند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)