مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دست بدخواهان پرسپولیس را برای هواداران رو می کنیم تا همه پی به ماهیت واقعی این افراد که دنبال لطمه زدن به پرسپولیس هستند، ببرند.

 

 

سعید شیرینی درباره دلیل کنار گذاشتن حمیدرضا علی عسگری از تیم بزرگسالان، از سوی سرمربی تیم افزود: پیشنهاد برخی تیم های لیگ برتری به این بازیکن، اقدام به مذاکره و همچنین مصاحبه حمیدرضا علی عسگری درباره سرمربی تیم موجب این تصمیم شد.


 

وی افزود: حمیدرضا علی عسگری، جوانی کرده و حرف های ناپخته ای را تحت تاثیر تحریک دیگران مطرح کرده است. بنده بیشتر این موضوع را از چشم کسانی می بینم که این جوان را تحریک کرده اند تا علیه سرمربی تیم مصاحبه کند.

سرپریت تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: فعلا نمی خواهم اسم ببرم اما در ماجرای حمیدرضا علی عسگری پای مالک یک بازشگاه لیگ برتری، یک مدیر عامل و دو سرمربی در میان است که متاسفانه نه اصول حرفه ای فوتبال را رعایت کرده اند و نه اخلاقیات را. آنها به جای پرداختن به تیم خود و یا اقدام به مذاکره با باشگاه، به مذاکره با بازیکن تحت قرارداد با سایر تیم ها پرداخته اند و در پی به حاشیه کشاندن و لطمه زدن به رقبای خود هستند تا شاید از این طریق به منافع خودشان برسند.

سعید شیرینی تاکید کرد: به این آقایان هشدار می دهیم دست از بازی کثیف خود بردارند وگرنه باشگاه پرسپولیس با اقدامی جدی و قانونی دست این بدخواهان پرسپولیس را برای هواداران رو کرده و همه چیز را از طریق مراجع قانونی و رسانه ها به هواداران اعلام خواهد شد تا همه پی به ماهیت واقعی این افراد ببرند.

شیرینی درباره جلسه روز یکشنبه کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس گفت: در پی تصمیم سرمربی، حمیدرضا علی عسگری در اختیار باشگاه قرار داده شده است و روز یکشنبه نیز جلسه کمیته انضباطی برگزار می شود. در این میان باید بگویم حمیدرضا علی عسگری بازیکن خوبی است که امکان دارد مرتکب اشتباه هم شود. بنده از مدیرعامل محترم باشگاه و سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درخواست می کنم نگاهی پدرانه به این موضوع داشته و این نکته را نیز مد نظر قرار دهند که این بازیکن جوان تحت تاثیر تحریک دیگران مرتکب اشتباه شده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)