مرجع خبری پرسپولیس : مدیر مجموعه ورزشی آزادی تهران خسارت وارده به این ورزشگاه در پایان دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و بنیادکار ازبکستان در لیگ قهرمانان آسیا را رقمی حدود 15 میلیون تومان عنوان کرد.

ضیا آذری ضمن بیان این مطلب افزود: در پایان دیدار پرسپولیس  و بنیادکار ازبکستان خساراتی به قسمت‌های مختلف ورزشگاه آزادی وارد آمد که میزان آن 14 میلیون و 900 هزار تومان برآورد شده است.

باشگاه پرسپولیس به عنوان تیم میزبان باید خسارات وارد آمده به ورزشگاه آزادی را پرداخت کند، ضیا آذری با اشاره به این موضوع از گزارش مسئولان ورزشگاه آزادی به فدراسیون فوتبال در خصوص حوادث و اتفاقات پایان بازی و خساراتی که به ورزشگاه ملی ایران وارد آمده است، خبر داد.

وارد آمدن خسارت به ورزشگاه ملی ایران اتفاقی تازه نیست و امکان بروز آن در آینده نیز وجود دارد. “برای جلوگیری از تکرار این اتفاق باید چه کرد؟”، مدیر مجموعه ورزشی آزادی در این خصوص گفت: هر مشکلی در هر حوزه‌ای راه حلی دارد. بصورت مثال اگر مردم برای تردد و ایاب و ذهاب به ورزشگاه آزادی مشکل داشته باشند، این مشکل باید از سوی شرکت واحد حل شود. حال شرکت واحد هزینه حمل و نقل مردم را چگونه تامین می کند، این به ما مربوط نیست. مهم آن است که مردم بدون مشکل ورزشگاه را ترک کنند.

وی در این باره افزود: در امر برگزاری یک مسابقه در ورزشگاه آزادی هر بخش متولی خاص خود را دارد. خدای ناکرده اگر ورزشگاه آزادی دچار حریق شود، سازمان آتش نشانی باید حریق را کنترل کند. ما هم مسئول چمن، تاسیسات جانبی، برق و … ورزشگاه هستیم. در این بین حفظ امنیت و نظم ورزشگاه با نیروهای انتظامی و امنیتی است. ما نباید همیشه از این خوف داشته باشیم که یک عده افراد سواستفاده کننده و نا آشنا به فرهنگ حضور در ورزشگاه‌ها پس از شکست‌ها جو ورزشگاه را بر هم زده و عامل اختشاش شوند. آنها نیت‌شان تخریب و جنجال است و ما انتظار داریم نیروی انتظامی عوامل اختشاش را دستگیر کند تا بصورت قانونی با این افراد برخورد کنیم.

” آیا تا به امروز نیروی انتظامی عوامل بروز حواشی و جنجال‌های پایان دیدار پرسپولیس – بنیادکار ازبکستان را به مسئولان ورزشگاه آزادی معرفی کرده است؟”، آذری در پاسخ به این پرسش خبرنگار مهر گفت: تا به امروز به این مورد رسیدگی نشده است و اگر هم شده ما از آن بی خبریم.

مدیر مجموعه ورزشی آزادی با طرح این موضوع که “اگر به اتومبیل شما (خبرنگاران) در پایان دیدار پرسپولیس – بنیادکار ازبکستان تعرض می شد، چه کسی پاسخگو بود؟”، خواستار رسیدگی مسئولان به این مورد شد.

بحث بدهی باشگاه‌های لیگ برتری که در ورزشگاه آزادی برخی مسابقات خود را برگزار کرده‌اند، موردی است که امسال از سوی مسئولان این ورزشگاه حل شده است، آذری در این خصوص گفت: ما بهای اجاره زمین ورزشگاه آزادی را از بخش بلیت فروشی مسابقات دریافت کردیم و در پایان هر مسابقه با تیم‌ها تسویه حساب کردیم. تنها بدهی باشگاهها به ورزشگاه آزادی از بابت خساراتی است که به ورزشگاه از سوی هواداران منتسب به این باشگاه‌ها وارد آمده است.

در پایان دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و بنیادکار ازبکستان در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا که روز 6 خرداد در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد، هواداران عصبانی تیم فوتبال پرسپولیس که از شکست و حذف تیمشان ناراحت بودند به بخش های مختلف ورزشگاه آزادی از جمله صندلی ها ، شیشه ساختمان های مختلف، کیوسک های بلیت فروشی و … خسارت سنگینی وارد کردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)