مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال پرسپولیس تمرین امروز خود را در غیاب 14 نفر و با حضور 17 بازیکن در درفشی فر زیر نظر کادر فنی برگزار کرد.

 

نفرات حاضر در تمرین یکشنبه سرخپوشان که از ساعت 9:45 آغاز شد با حضور؛ مهدوی کیا، کاظمیان، معدنچی، رضایی، نورمحمدی، نوروزی، آقازمانی، بنگر، سیف اللهی، گردان، قدمی، نیلسون، اسماعیل زاده، احمد زاده، نقی زاده، خانزاده و عابدزاده انجام شد.

 

 

فشنگچی، پولادی، سوسا و داستانی هم که در محل تمرین حاضر شدند، زیر نظر کادر پزشکی و کلینیک باشگاه قرار داشتند.

 

کادر پزشکی روز گذشته بعد از اینکه در عکسبرداری معمولی اطمینان حاصل کرد کئون جون از ناحیه استخوانی دچار آسیب نشده است، اکنون در انتظار آن است که با دریافت جواب MRI شدت آسیب های وارده به رباط مچ پای این بازیکن را مشخص کند.

 

کریمی، حسینی، انصاری فرد، قاضی، زاید، ماهینی، نوری و کنعانی هم 8 بازیکن ملی پوش سرخپوشان هستند که فعلا در تمرینات پرسپولیس حضور ندارند.

 

تمرین امروز سرخپوشان پایتخت در حالی آغاز شد که مهرداد پولادی و امیرحسین فشنگچی آخرین نفراتی بودند که بر سر تمرین حاضر شدند و با تذکر جدی شیرینی سرپرست باشگاه مواجه شدند اما مصدومان این تیم همگی در کیلینیک ورزشگاه زیرنظر پزشکان معالج به درمان پرداختند.

 

در همین حین در داخل زمین نیز ژوزه با شیرینی صحبت کرد و قبل از اینکه تمرین به صورت جدی شروع شود بازیکنان به تمرینات گروهی پرداختند و پس از استارت تمرین به دستور سرمربی پرتغالی بازیکنان به دویدن ادامه دادند و نیلسون و عابدزاده با یکدیگر تمرین کردند.

 

پس از گرم کردن بازیکنان دو به دو تقسیم شدند و کار با توپ را شروع کردند و بعد از انجام این نوع تمرین، سرخپوشان تمرینات کششی انجام دادند و سپس بازیکنان به 2 گروه بنفش و مشکی رنگ تقسیم شدند و در نیمه زمین برای انجام یک بازی مقابل یکدیگر صف آرایی کردند.

 

گفتنی است، حدود 50 تماشاگر پشت درب ورزشگاه درفشی فر به تشویق سرخپوشان پرداختند و خبرنگاران به داخل ورزشگاه راه یافتند اما از نکات قابل توجه در تمرین حضور داستانی یکی دیگر از دروازه بان های پرسپولیس در تمرین بود که رأس ساعت 10:25 دقیقه بر سر تمرین آمد.

 

شايان ذکر است، شهاب گردان پس از حضور در کلينيگ باشگاه مستقيم به داخل رختکن رفت و بازيکن جوان کره اي سرخپوشان نيز با مانوئل صحبت کردند، در حاليکه نيمي از بازيکنان پرسپوليس با تمرينات کششي بدن خود را سرد کردند و نيمي ديگر از آنها ضربات کاشته تمرين مي کردند اين در حالي است که شيريني در پايان تمرين به صحبت طولاني با کادر فني ادامه داد.

 

در پايان پس از اتمام تمرين براي بازيکنان يک گوسفند قرباني کردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)