مرجع خبری پرسپولیس : کاپیتان و مربی سابق باشگاه پرسپولیس به کادرفنی تیم فوتبال زیر 18 سال انگلستان اضافه شد.

 

حسین عبدی مربی و کاپیتان سابق پرسپولیس حدود 3 هفته است که در لندن حضور دارد و با تیم فوتبال زیر 18 سال انگلستان همکاری می کند. عبدی در خصوص حضور در کادرفنی این تیم می گوید:

 

اینجا برای هر رده سنی یک تیم تشکیل می شود و مربیان بزرگی هم در آن فعالیت می کنند مثل همین استوارت پیرس سرمربی تیم ملی المپیک انگلستان. این تیم ها مدام غربال می شوند و بازیکنان مستعد یک رده بالاتر می روند و برای آن ها برنامه ریزی وسیعی هم صورت می گیرد. فعلا همکاری من با تیم زیر 18 سال انگلستان موقت است ولی امیدوارم بزودی دائمی شود و بتوانم با اتحادیه فوتبال انگلستان (FA) به صورت رسمی همکاری کنم. ضمن اینکه در حال حاضر من تنها عضو غیر انگلیسی کادرفنی هستم.

 

وی افزود: تیم زیر 18 سال انگلستان به دانمارک سفر کرده است و قرار است در 6 روز 5 بازی دوستانه برگزار کند، بعد از آن هم تیم راهی اتریش می شود تا در تورنمنتی که تیم های فرانسه و ایتالیا هم در آن حضور دارند شرکت کنند. البته من به دلیل مشکل روادید به همراه تیم به دانمارک نرفته ام.

 

مربی سابق پرسپولیس ادامه داد: من به اینجا آمده ام تا تفاوت سازماندهی را ببینم تا هم به علم خودم اضافه کنم و هم در آینده بتوانم به فوتبال کشورم کمک کنم تا از این سیر قهقرایی فاصله بگیریم. اینجا هر سال تیم تشکیل می شود و بازیکنان بزرگی ساخته می شوند، 2 سال پیش بود که تیم زیر 21 سال انگلستان قهرمان اروپا شد و این چرخه همینطور ادامه دارد.

 

عبدی در خصوص وضعیت این روزهای پرسپولیس می گوید: من بازی های این تیم را ندیدم و نمی توانم اظهار نظر کنم اما به نظر من پرسپولیس از نظر بازیکن بالانس نیست و کمبودهایی دارد. البته رویانیان بازیکنان بزرگی را به خدمت گرفته اما تیمش بالانس نیست و یک هافبک دفاعی مناسب ندارد که بتواند خطوط مختلف زمین را با هم لینک داد، من دو سال پیش در اردوی فرانسه تلاش کردم از علی عسگری و بادامکی در پست هافبک دفاعی استفاده کنم اما علی عسگری بعدها در نقاط مختلف زمین بازی کرد و نتوانست در این پست جا بیفتد. الان هم پرسپولیس یا باید در این پست بازیکن بخرد و یا از تیم های پایه مثل تیم «ب» هافبک دفاعی بیاورد و البته من اطلاع دارم که تیم ب پرسپولیس هافبک دفاعی بسیار خوبی دارد.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)