مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال پرسپولیس با شکست دو بر صفر مقابل تیم النصر امارات به مقام دوم رقابتهای چهارجانبه امارات دست یافت.

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس مسابقه فینال این رقابتها که از ساعت 12 امشب به وقت تهران در ورزشگاه آل مکتوم دبی برگزار شد  در پایان با دو گل به سود النصر میزبان مسابقات و قهرمان این تیم پایان یافت.

این درحالی است که تیم پرسپولیس در دیدار نیمه نهایی موفق شده بود با تیم ذخیره های خودش در ضربات پنالتی الکرامه سوریه را شکست داده و راهی فینال رقابتها شود.

تیم پرسپولیس در نیمه اول با ترکیب حقیقی.شیری.حیدری. شکوری.بادامکی.علی عسگر.باقری. بائو. پروین. وسلی آلمریا و آرفی پا به میدان گذاشت اما در همان 20 دقیقه ابتدایی روی دو اشتباه دروازه خود را دو بار باز شده دید و در 70 دقیقه باقی با چندین و چند تعویض نیز نتوانست نتیجه را جبران کند.

 ازنکات فنی قابل ذکر مسابقه می توان به یک سر و گردن برتری وسلی مهاجم برزیلی پرسپولیس از دیگر بازیکنان این تیم اشاره کرد که با وجود تغذیه بسیار نامناسب از سوی هافبک ها چندین و چند بار حرکات فردی برای خود موقعیت سازی کرد. اما در مقابل آرفی که یکی دو موقعیت مسلم گل بدست آورد انها را به راحتی از دست داد.

نکته اساسی دیگر ضعف مفرط و اشتباهات مکرر در مرکز خط دفاعی پرسپولیس در نیمه اول مسابقه بود که چندین موقعیت گل را به معنای واقعی تقدیم مهاجمان النصر کرد که دو مورد از آنها به ثمر نشست والا تیم النصر نیز بیشتر به ارسال توپ های بلند به پشت دفاع پرسپولیس دل بسته بود و برنامه مشخص دیگری نداشت.

مساله آزار دهنده دیگر بازی قضاوت کاملا یک طرفه و مغرضانه داور عرب در این مسابقه بود که بارها اعتراض بازیکنان و کادرفنی تیم پرسپولیس را به دنبال داشت.

 

این داور در تمامی صحنه های 50-50بلااستثنا به سود تیم النصر سوت می زد و کمک داور وی نیز با یکی دو پرچم اشتباه موقعیت های مسلمی را از مهاجمان پرسپولیس گرفت که اعتراض شدید تماشاگران ایرانی حاضر در ورزشگاه و کادرفنی تیم پرسپولیس را نیز به همراه داشت.

 

پرسپولیس با این شکست به مقام دوم تورنومنت 4 جانبه النصر امارات دست یافت و جایزه 100هزار دلاری قهرمان مسابقات را از دست داد.

انتهای گزارش اختصاصی/استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)