پرسپولیس دوم هزار نفره!

مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال استیل آذین تهران در اولین مسابقه از هفته هفتم رقابتهای لیگ برتر باشگاه های کشور مقابل تیم استقلال با دو گل شکست خورد.

هر دوگل تیم استقلال را آرش برهانی برای این تیم به ثمر رساند. گل اول این تیم در دقیقه 26 نیمه اول و گل دوم این تیم با شوت وی در دقیقه 81 به ثمر رسید.
گفتنی است شنیده می شود به علت شعارهای مخالفان در ورزشگاه آزادی این مسابقه از سوی صداوسیما پوشش تلویزیونی زنده نمی شود.
درحالی که مسئولان باشگاه استیل آذین از جمله حسین هدایی و همچنین مربیان این تیم همچون حمید استیلی و رضاعابدیان با استفاده از لفظ پرسپولیس دوم در هفته های اخیر، سعی در آوردن خیل هواداران تیم پرسپولیس برای حمایت از تیم خودشان مقابل استقلال در این مسابقه داشتند، حدود 50 هزار تماشاگر تیم استقلال این مسابقه را از نزدیک تماشا کردند، در عین حال جمعیتی درحدود هزار نفر شامل هواداران سنتی پرسپولیس حاضر در جایگاه 36 ورزشگاه آزادی به همراه معدود استیل آذینی ها، به حمایت از تازه واردهای تهرانی پرداختند.
نکته جالب این مسابقه جایی بود که سرانجام پائولو رینالدو بازیکن 450 هزار دلاری و پرویی استقلال پس از یک فصل و نیم مصدومیت و محرومیت و….(!) 5 دقیقه برای این تیم تهرانی به میدان رفت اما هیچ کدام از رسانه های تصویری و نوشتاری کشور یک دهم مساله دیکارمو در پرسپولیس، به این افتضاح استقلال در خرید بازیکن نپرداختند.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)