جمعه 14 فروردین (17:35) 

مرجع خبری پرسپولیس : دیدار تیمهای صبای قم و پرسپولیس تهران از هفته سی و یکم رقابتهای  لیگ برتر باشگاه های کشور در پایان با برتری دو بر صفر تیم میزبان خاتمه یافت.

به گزارش مرجع خبری، هفته سی و یکم رقابتهای لیگ برتر از ساعت 15و 30 دقیقه امروز با برگزاری یک دیدار در ورزشگاه یادگارامام شهر قم آغاز شد که طی آن تیم صبای قم موفق شد با دو گل  تیم فوتبال پرسپولیس را با شکست مواجه کند. صبا با این برد جای خود را در جدول رده بندی با تیم پرسپولیس عوض کرد و این دو تیم باید برای تعیین جایگاه خود در جدول منتظر نیتجه مسابقات تیمهای مس و سپاهان بمانند.

نیمه اول این مسابقه با برتری تیم پرسپولیس و موقعیت های گل متعدد این تیم آغاز شد که این تیم موفق نشد از برتری خود استفاده کرده و سرانجام در دقیقه 28 روی بی احتیاطی ایوان پتروویچ و تنه ی وی به محسن یوسفی، مهاجم صبا درون محوطه جریمه سرنگون شد و خود یوسفی موفق شد برخلاف جهت حرکت علیرضا حقیقی توپ را ار زوی نقطه پنالتی وارد دروازه کند.

پس از گل صبا روی فرار نیکبخت از میان مدافعان صبا، وی صاحب یک موقعیت تک به تک شد که ضربه اش را در مرحله ی اول تولیا دفع کرد و در مرحله ی دوم نیز ضربه قیچی نیکبخت از کنار دروازه به بیرون رفت تا این موقعیت طلایی برای به تساوی کشیدن نتیجه از دست برود.

در دقایق پایانی نیمه اول این مهدی خیری از صبا بود که خط دفاعی پرسپولیس را مشغول به خود کرد که در مرتبه ی اول حقیقی توپ وی را در موقعیت تک به تک از جلوش پایش تکل کرد اما بار دوم در دقیقه 39 آشفتگی مدافعان پرسپولیس از جمله حیدری و رضایی باعث شد توپ در یک رفت و برگشت در موقعیت تک به تک  به خیری رسیده و مهاجم صبا نیز توپ را از میان پاهای حقیقی وارد دروازه کرد تا دومین و آخرین گل دیدار را به ثمر برساند.

در نیمه ی دوم …

این تیم پرسپولیس بود که با به میدان آوردن محسن خلیلی و ابراهیم توره تیم برتر بی چون و چرای میدان لقب گرفت اما نتوانست از موقعیت های متعدد خودش به نتیجه ای برسد. 4 موقعیت پرسپولیس در نمیه دوم بین خلیلی و توره تقسیم شد اما تک به تک توره و ضربه ی سرش و همچنین دو شوت خلیلی از درون محوطه جریمه هیچ کدام راهی به دروازه ی صبا نیافتند تا در پایان 90 دقیقه مسابقه با همان نتیجه نیمه اول به پایان برسد.

قضاوت این مسابقه بر عهده محسن ترکی بود که تنها کارت زرد این بازی را در این نیمه ی اول به کریم باقری نشان داد.

تیم پرسپولیس بازی قبلی خود را نیز در ورزشگاه آزادی با نتیجه ی 2بریک مقابل تیم مقاومت سپاسی واگذار کرده بود. با این شکست سرخپوشان از رده ی چهارم به رده ی ششم جدول سقوط کردند. مسابقه بعدی تیم پرسپولیس مقابل تیم پیکان در ورزشگاه آزادی خواهد بود.

انتهای گزارش-اختصاصی/امانت داری-استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)