مرجع خبری پرسپولیس : بالاخره پس از كش و قوس هاى فراوان پرسپوليسى ها با نماينده شركت آل اسپورت به توافق نهايى رسيدند تا در شروع ليگ با محصولات اين شركت كار خود را آغاز كنند. اين لباس ها ديروز به پرسپوليسى ها تحويل داده شد تا قبل از سفر سرخپوشان به كرمان بين بازيكنان توزيع شود. پرسپوليسى ها از كيفيت و جنس لباس هاى قبلى خود راضى نبودند و بارها به صورت مستقيم و غيرمستقيم اين مسأله را به مسئولان باشگاه گوشزد مى كردند.
شيرى بازهم وعده شنيد

مهدى شيرى هافبك تازه وارد سرخپوشان همچنان منتظر تحقق يافتن وعده و وعيدهاى مسئولان باشگاه است. مسئولان پرسپوليس كه به اين هافبك شيرازى سرخپوشان قول داده بودند در اسرع وقت مبلغى را براى پرداخت وديعه آپارتمان اجاره اى او پرداخت كنند فعلاً با وعده امروز و فردا اين بازيكن را منتظر گذاشته اند. آخرين وعده مسئولان پرسپوليس براى ۱۰ روز آينده است كه بالاخره طلسم پرداخت اين پول شكسته شود.

خط قرمز پرسپوليسى ها روى نام ۸ سرخپوش
كادر فنى پرسپوليس پس از آخرين تمرين جدى سرخ ها كه عصر سه شنبه در مؤسسه خيريه عمل برگزار شد، قلم قرمز خود را روى نام ۸ سرخپوش كشيد تا در سفر به كرمان اين نفرات كاروان پرسپوليس را همراهى نكنند. محمد پروين، عادل كلاه كج، محسن خليلى،سعيد حلافى، تياگو، برزيليا، مهران فرضيات و مهدى الحايى ۸ پرسپوليسى هستند كه بنا به صلاحديد كادر فنى غايب سفر به كرمان معرفى شدند.


پرسپوليس شب در كرمان مى ماند


برنامه بازگشت سرخپوشان به تهران پس از رويارويى با مس كرمان با تغييراتى مواجه شد. در حالى كه قرار بود پرسپوليسى ها با پرواز شبانه پنجشنبه شب به تهران بازگردند با توجه به ساعت پرواز كه رأس ساعت ۹ شب بود و زمان بازى سرخ ها ۷و۳۰ دقيقه بعدازظهر عملاً امكان بازگشت با هواپيما ميسر نبود. به همين دليل طبق برنامه جديدى كه در نظر گرفته شده پرسپوليسى ها پنجشنبه شب در كرمان خواهند ماند و جمعه صبح با پرواز ۸ صبح به تهران بازمى گردند تا برگزارى تمرين ريكاورى جمعه كه از قبل اين در برنامه سرخپوشان گنجانده شده بود در هاله اى از ابهام قرار بگيرد.

خانواده آرفى در راه تهران
پس از اينكه مشكل محل اسكان دائمى اشپيتين آرفى مهاجم خارجى سرخپوشان به طور كامل حل و فصل شود، خانواده اين بازيكن قصد دارند براى ديدار با اشپيتين سفرى به تهران داشته باشند. خانواده آرفى در حال حاضر در آلمان بسر مى برند و قرار است اواخر مردادماه سفر يكى، دو هفته اى به تهران داشته باشند تا مهاجم خارجى سرخپوشان از تنهايى درآيد.

گفت وگوى ويژه كرانچار با خليلى
كادر فنى پرسپوليس كه حساب ويژه اى روى محسن خليلى باز كرده است براى استفاده از او در تركيب سرخپوشان ريسك نمى كند به همين دليل نام او از ليست مسافران پرسپوليس به كرمان خط خورد. طى گفت وگويى كه بين خليلى و كرانچار برگزار شد سرمربى سرخپوشان اين مسأله را به او اعلام كرد و عنوان داشت با توجه به اينكه روى تو حساب باز كرده ام قصد دارم زمانى از تو در تركيب استفاده كنم كه هيچ ريسكى وجود نداشته باشد.

پروين از هفته دوم استارت مى زند
محمد پروين هافبك جوان سرخپوشان براى حضور در تركيب سرخپوشان در هفته دوم آماده مى شود. هرچند مصدوميتى كه مدتى است گريبان پروين را گرفته تقريباً برطرف شده اما با توجه به عدم هماهنگى صددرصد با بقيه نفرات، كادر فنى از هفته بعد او را در تركيب سرخپوشان خواهد گنجاند. پروين جزو معدود بازيكنانى بود كه حضور در اردوى تركيه را نيز به دليل مصدوميت از دست داد.

كاظميان رودرروى تيم ملى اردن
كاروان عجمان كه براى برپايى اردوى تداركاتى راهى شهرى در نزديكى وين پايتخت اتريش شده اند اواسط هفته آينده محل اردوى خود را تغيير مى دهند.
ياران جواد كاظميان قرار است در مرحله دوم اردوى خود كه قرار است در شهر وين برگزار شود چند بازى دوستانه برگزار كنند كه طبق توافقات و برنامه هاى قبلى، يكى از حريفان عجمان تيم ملى اردن است كه همزمان با حضور عجمانى ها در اتريش اردو زده است. اين ديدار اواخر هفته آينده برگزار مى شود
.

جلسه مطبوعاتى پرسپوليس هفته آينده در باشگاه
از باشگاه پرسپوليس خبر مى رسد اولين جلسه مطبوعاتى رسمى اين باشگاه قرار است هفته آينده برگزار شود. در حالى كه قرار بود اين نشست مطبوعاتى قبل از شروع فصل برگزار شود، برخى ناهماهنگى ها در برگزارى اين جلسه باعث شد برگزارى آن بارها به تعويق بيفتد. در اين راستا شنيده ايم جز سرمربى، مديرعامل و احتمالاً محمود خوردبين به عنوان سرپرست و كريم باقرى به عنوان كاپيتان و نماينده بازيكنان رودرروى خبرنگاران به سؤالات بى شمارى كه حول و حوش پرسپوليس است پاسخ دهند
.


برزيلى ها جاى مازيار را گرفتند

پس از اينكه اشپيتين آرفى اسكان در آپارتمانى كه فصل گذشته در اختيار مازيار زارع بود را نپذيرفت، منزل فصل قبل زارع به ۲ بازيكن برزيلى رسيد تا تياگو و برزيليا از شر مشكلات آپارتمان نشينى خلاصى يابند. اين آپارتمان در حوالى سعادت آباد واقع شده و با توجه به اينكه سرويس ويژه اى نيز براى اين ۲ بازيكن برزيلى براى رفت و آمد در سطح تهران در نظر گرفته شده اسباب آسايش و راحتى آنها در تهران به طور نسبى مهياست و اين ۲ بازيكن فعلاً به امكاناتى كه براى آنها در نظر گرفته شده اعتراضى ندارند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)