پرسپولیس نیوز : سرمربی سابق تیم والیبال پرسپولیس گفت: طرف قرارداد ما برای تسویه حساب با والیبالیست‌های پرسپولیس وفایی است، نه رحیمی.

داود آهنگری در مورد طلب برخی از بازیکنان و کادر فنی تیم والیبال پرسپولیس از این باشگاه اظهار داشت: آن پرسپولیسی که ما در آن عضو بودیم داستان جالبی دارد؛ آن پرسپولیس با باشگاهی که الان با این نام در حال فعالیت است هیچ ارتباطی نداشت. ما فکر می‌کردیم آن تیمی که ما هستیم پرسپولیس واقعی است؛ از طرفی آن باشگاهی که تیم فوتبال داشت هم می‌گفت که این موضوع صحت ندارد و ما پرسپولیس واقعی هستیم.

وی افزود: در آن زمان رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و مدیرعامل باشگاهی که ما در آن فعالیت می‌کردیم وفایی بود. خیلی جالب است که همزمان دو باشگاه پرسپولیس با هم فعالیت می‌کردند که هیچ ارتباطی هم باهم نداشتند. باشگاهی که ما در آن عضو بودیم رشته‌هایی مانند والیبال و شطرنج و … داشت. مسئولان آن باشگاه بدهی اندکی دارند که به زودی حل خواهد شد.

سرمربی سابق تیم والیبال پرسپولیس گفت: من برای گرفتن طلبم با رحیمی صحبتی نمی‌کنم چون اصلاً این موضوع به وی مربوط نمی‌شود؛ طرف صحبت من آقای وفایی خواهد بود. مستنداتی دارم که آرم باشگاه پرسپولیس زیر نامه‌های باشگاه ما ثبت می‌شد و فردی به نام آقای شکوری خود را نماینده تام‌الاختیار باشگاه پرسپولیس معرفی می‌کرد. زمانی در تهران دو باشگاه پرسپولیس با دو مدیرعامل مجزا فعالیت می‌کرد که این موضوع در نوع خود بسیار جالب است.

آهنگری با تاکید بر اینکه طرف حساب ما رحیمی، مدیرعامل کنونی باشگاه پرسپولیس نیست، خاطرنشان کرد: آن باشگاهی که ما عضوش بودیم سال 90 هم منحل شد. در آن باشگاه افرادی مانند صدر و مهاجرانی به عنوان عضو هیئت رئیسه حضور داشتند و فکر می‌کردند که این باشگاه همان پرسپولیس واقعیِ معروف است. آنها می‌خواستند این باشگاه را به ثبت برسانند و در فوتبال هم تیمداری کنند، اما این موضوع هیچگاه محقق نشد.

وی افزود: به هر حال خیلی جالب است، چراکه پای قرارداد بازیکنان و اعضای کادر فنی مهری زده می‌شد که آرم باشگاه پرسپولیس واقعی و کنونی است. حالا که این باشگاه هم منحل شده است مشکلی نداریم، چراکه 90 درصد بدهی‌ها پرداخت شده است و کمتر از 100 میلیون تومان باقی مانده است. آقای وفایی فرد زحمتکشی بود که با هزینه شخصی تیمداری کرد و شک ندارم به زودی تمام بدهی‌ها را پرداخت خواهد کرد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)