اولين برد حقيقى با پرسپوليس.

مرجع خبری پرسپولیس : بالاخره عليرضا حقيقى اولين برد خود با پرسپوليس را در دوره نهم رقابت هاى ليگ برتر تجربه كرد. حقيقى در اين فصل ۲ مرتبه براى پرسپوليس به صورت ثابت به ميدان رفته بود كه هر ۲ بازى وى با باخت  مقابل استيل آذين و پيكان همراه بود. او مقابل ابومسلم به صورت ثابت براى تيم به ميدان رفت و اگر چه در گل تيم مشهدى مقصر بود اما با اين حال اولين برد خود با پرسپوليس در اين فصل را تجربه كرد تا خاطره اى خوب داشته باشد. ناگفته نماند اين دروازه بان مقابل سايپا هم با مصدوميت معمارزاده به ميدان رفت و در آن بازى هم برد را تجربه كرد اما از آنجا كه در آن ديدار به صورت ذخيره بازى كرده بود مقابل ابو مسلم اولين پيروزى او با پرسپوليس به حساب مى آيد.
زارعى صداى پرسپوليسى ها را درآورد
مجتبى زارعى به هيچ وجه نتوانست مقابل ابومسلم خوب بازى كند و عملكرد وى بارها مورد اعتراض تماشاگران پرسپوليس قرار گرفت. تا جايى كه آنها حتى به دعوت اين بازيكن به تيم ملى هم معترض شده اند و گفته اند چطور قطبى، زارعى را به تيم ملى دعوت كرده است؟! با خروج اين بازيكن از زمين هم تماشاگران، كرانچار را مورد تشويق قرار دادند و از اين تعويض پرسپوليس استقبال كردند.
احتمال محروميت معمارزاده توسط پرسپوليسى ها
ميثاق معمارزاده پس از دعوت به تيم ملى مدعى شده كه مى تواند در تمرينات اين تيم حضور داشته باشد و مشكلى براى حضور در تمرينات تيم ملى ندارد. اين ادعاى معمارزاده سبب نارضايتى مسئولان باشگاه پرسپوليس شده است چرا كه اين دروازه بان طى ۲ بازى اخير تيمش به دليل مصدوميت از به ميدان رفتن براى پرسپوليس امتناع كرده و مدعى شده نمى تواند براى تيمش به ميدان برود. همين مسأله باعث شد تا مسئولان پرسپوليس طى صحبتى بگويند اگر معمارزاده براى پرسپوليس مصدوم است چطور مى تواند در تمرينات تيم ملى حاضر شود؟در صورتى كه مشخص شود مصدوميت معمارزاده چندان جدى نبوده و وى بى جهت به ميدان رفتن براى پرسپوليس را از دست داده اين دروازه بان مورد توبيخ باشگاه خود قرار مى گيرد و حتماً با برخورد جدى مسئولان پرسپوليس مواجه مى شود.

خط دفاع پرسپوليس تقويت شد

اگرچه دفاع چپ و راست پرسپوليس در بازى هاى گذشته عملكرد ضعيفى داشت اما در بازى با پرسپوليس سانتر عليرضا محمد و ابراهيم شكورى سبب گلزنى قرمزهاى پايتخت شد تا اينگونه به اثبات برسد كه مدافعان كنارى پرسپوليس تقويت شده اند و اين تيم مى تواند با تكيه به آنها در بازى هاى بعدى براى سانتر از جناحين برنامه داشته باشد.
اشك منصورى درآمد
نيمكت نشينى هاى متوالى محمد منصورى سبب خستگى وى شده است. او پس از پايان بازى با ابومسلم و در حالى كه اشكش درآمده بود سمت كاشانى رفت و گفت: چرا به من بازى نمى رسد كه سرپرست باشگاه هم در پاسخ به اين پرسش او گفت: هنوز فرصت زياد است و خود من در ۲ سال گذشته تو را به پرسپوليس آوردم. تو مى توانى در نيم فصل دوم گره گشاى تيم ما باشى و خيلى از مشكلات تيم را رفع كنى. منصورى هم پس از صحبت هاى كاشانى مدعى شد يكى از تيم هاى ليگ برترى خواهان به خدمت گيرى وى است و اگر روند نيمكت نشينى اش در پرسپوليس ادامه داشته باشد به عضويت تيم ديگرى در مى آيد.
شوك عبدى كارساز شد
حسين عبدى بين ۲ نيمه بازى با بازيكنان پرسپوليس به صحبت پرداخت. عبدى كه حسابى از عملكرد قرمزپوشان ناراضى بود از آنها خواست تعصب و جنگندگى خود را بالا ببرند. او در حالى كه صداى خود را بلند كرده بود خطاب به پرسپوليسى ها گفت: تعصب و دوندگى يادتان رفته است؟ چرا قدر اين پيراهن را نمى  دانيد؟ ما با ماژيك و تخته و برنامه هاى تاكتيكى نمى توانيم به پيروزى برسيم. شما فقط نياز به تعصب داريد. همين صحبت ها براى پرسپوليس كافى بود تا آنها در نيمه دوم به پيروزى برسند.
حقيقى بازخواست شد
زمانى كه حسين عبدى بين ۲ نيمه با بازيكنان پرسپوليس صحبت مى كرد، عليرضا حقيقى در اتاق كنارى رختكن به تنهايى نشسته بود. در اين هنگام عبدى سر او فرياد كشيد و با لحنى تند گفت: اين چه گلى بود كه تو خوردى؟ پس تو درون دروازه چه كاره بودى كه اين طورى گل خوردى؟ حقيقى هم در جواب او گفت: مقصر اين گل من نبودم و تنها من مشكل تيم نيستم. حبيب كاشانى وقتى صحبت هاى عبدى با بازيكنان و طلب تعصب و جنگندگى را از آنها شنيد حسين عبدى را مورد تشويق قرار داد و گفت از اين صحبت هاى تو لذت بردم
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)