مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: انتظارات مردم اهواز از فولاد بالا رفته است.

اسماعیل شریفات در گفت و گو با خبرنگار اوج درباره بازی دوستانه فولاد مقابل پرسپولیس اظهارداشتت: بازی خوبی بود. هم نتیجه و هم محکی که خوردیم برای ما بسیار موثر بود. فکر می کنم با توجه به نزدیک بودن شروع لیگ دو تیم بازی را جدی گرفته بودند و به چشم یک بازی رسمی به آن نگاه کردند و دوست داشتند برنده شوند.

وی درباره اینکه پرسپولیسی ها ادعا می کنند بازیکنان فولاد خشن بازی می کردند، افزود: اینطور نیست. ما خشن نبودیم. بالاخره درگیری در فوتبال طبیعی است و نمی شود جوری بازی کنیم که به هم برخورد نکنیم. ما با همه بازیکنان پرسپولیس خارج از زمین دوست هستیم اما خود آنها محکم تر از ما بازی کردند و روی پای بازیکنان فولاد تکل می رفتند.

شریفات درباره گلزنی خودش مقابل پرسپولیس ادامه داد: این سومین گل من به پرسپولیس بود. پرپسولیس امسال تیم خوبی است و بازیکنان این تیم بسیار با انگیزه هستند و می توانند تیمشان را بعد از سالها مدعی قهرمانی کنند.من هم تا جایی که بتوانم سعی می کنم برای فولاد مفید باشم و موثر بازی کنم.

مهاجم فولاد درباره اینکه آیا این تیم مدعی قهرمانی است؟ گفت: باتوجه به نتایجی که پارسال به دست آوردیم امسال انتظارات خیلی از تیم ما بالا رفته و باید همه تلاشمان را بکنیم تا در کورس قهرمانی قرار بگیریم.

شریفات درخصوص توهینهای هواداران پرسپولیس به وی در بازی دیشب گفت: دیشب اتفاق خاصی نیفتاد. من قبلا هم در بازیهای رسمی بی احترامی از هواداران پرسپولیس ندیدم. دیروز هم برخورد آنها دوستانه بود و فقط 2، 3 نفر که اطمینان دارم از هواداران پرسپولیس نبودند بد و بیراه گفتند که من هم توجهی به آنها نکردم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)