خبرگزاری پرسپولیس :  مربی تیم فوتبال گهر لرستان گفت: رویانیان باید در ازای نیکبخت، قاضی و انصاری فرد را به ما بدهد یا این که 2 میلیارد تومان پول پرداخت کند تا با آن 3، 4 بازیکن خوب بخریم.

مربی تیم فوتبال گهر لرستان گفت: رویانیان باید در ازای نیکبخت، قاضی و انصاری فرد را به ما بدهد یا این که 2 میلیارد تومان پول پرداخت کند تا با آن 3، 4 بازیکن خوب بخریم.
نادر فریادشیران در خصوص این که آیا نیکبخت را به پرسپولیس می دهید، اظهار داشت: خیلی از بازیکنان از گهر رفته بودند که وقتی به این تیم آمدیم، آنها برگشتند. نیکبخت هم جزو یکی از آنهاست و در تمرینات فوق العاده با انگیزه است.
ما نیکبخت را به پرسپولیس نمی دهیم اما باید آنها در ازای این بازیکن قاضی و انصاری فرد را به ما بدهند یا این که 2 میلیارد پول پرداخت کنند تا با آن 3 یا 4 بازیکن خوب بخریم. اصلا می توانند زاید را هم به ما بدهند.
دستیار مایلی کهن افزود: آیا پرسپولیس مشکلاتی که دارد اصلا یک دهم مشکلات گهر می شود؟ مگر مردم لرستان چه گناهی کردند که نباید یک تیم خوب داشته باشند؟ حالا که رویانیان پول دارد به ما 2 میلیارد تومان بدهد و نیکبخت را بگیرد.
فریادشیران گفت: ما کمک کردیم تا نیکبخت برگردد هرچند هنوز مشکل او حل نشده است و امیدواریم که تا بازی بعدی این مشکل هم رفع شود.
مربی تیم گهر دورود افزود: با آمدن نیکبخت بخشی از مسائل فنی تیم پوشیده می شود ولی تا نیم فصل باید 7، 8 بازیکن جابه جا کنیم چون واقعا بعضی بازیکنان ما در حد لیگ یک هم نیستند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)