چهارشنبه 16 بهمن (16:28)

مرجع خبری پرسپولیس : پيرواني با دسته گل به سمت هواداران پرسپوليس رفت

در ديدار قبلي تيم پرسپوليس برابر پيام، در پايان مسابقه هواداران در ورزشگاه آزادي عليه افشين پيرواني شعار دادند. امروز قبل از شروع مسابقه تيم‌هاي داماش گيلان و پرسپوليس پيرواني با دسته گل به سوي هواداران رفت و به شدت مورد تشويق قرار گرفت.

* بين دو نيمه مسئولان هيات فوتبال گيلان از بهزاد داداش‌زاده و هادي طباطبايي تجليل كرده و براي يادبود تابلوي فرش به اين دو بازيكن سابق تيم ملي ايران اهدا كردند.

* امير عابديني، با دسته گل به سوي نيمكت پرسپوليس رفت و از آنها استقبال كرد.

* به دليل بارش شديد باران در 48 ساعت گذشته تماشاگران كمي از مسابقه تيم‌هاي داماش و پرسپوليس استقبال كرده‌اند. فقط 5 هزار نفر در ورزشگاه سردار جنگل حضور يافتند.

* فردين معصومي، قهرماني كشتي ايران با حضور در ورزشگاه سردار جنگل مسابقه تيم‌هاي داماش و پرسپوليس را تماشا كرد.

* با شروع نيمه دوم به دليل لغزنده بودن زمين و گل‌آلود شدن پيراهن بازيكنان، هر دو تيم لباس‌هاي خود را عوض كردند.
ديدار تيم‌هاي فوتبال داماش گيلان و پرسپوليس در هفته بيست و پنجم ليگ برتر برگزار شد و در پايان پرسپوليس با نتيجه 2 بر يك به برتري رسيد.
مازيار زارع، در پايان مسابقه با افشين چاووشي درگير شد كه با وساطت پژمان نوري و چند بازيكن داماش گيلان اين درگيري به پايان رسيد.

* پس از پيروزي 2 بر يك پرسپوليس برابر داماش،‌ اميرعابديني، مديرعامل نماينده گيلان به سوي نيمكت پرسپوليس رفت و در آغوش احمدرضا عابدزاده قرار گرفت. عابديني اين پيروزي را به بازيكنان و كادر فني پرسپوليس تبريك گفت.
* بازيكنان تيم فوتبال داماش گيلان پس از شكست برابر پرسپوليس بسيار ناراحت بودند و گريه‌كنان داخل زمين مانده بودند و زمين را ترك نمي‌كردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)