خبرگزاری پرسپولیس : مدافع و هافبک تیم فوتبال صبای قم از همراهی شاگردان صمد مرفاوی در دیدار خانگی هفته آینده لیگ برتر مقابل پرسپولیس تهران محروم شدند.

در حالی که دیدارهای هفته چهارم از دور برگشت مسابقات دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از هفته آینده با انجام چهار مسابقه آغاز می‌شود، صبای قم با دو غایب باید در خانه به مصاف تیم پرسپولیس تهران میدان برود.

صبای قم بعد از کسب هفت تساوی، شش باخت و هفت پیروزی در 20 هفته سپری شده از مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور و البته کسب نتایج خوب در سه دیدار گذشته از آغاز دور برگشت لیگ برتر، به مصاف پرسپولیس تهران خواهد رفت.

صبایی‌ها در نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور نیز به دلیل محدودیت‌های مالی نتوانستند خریدهای خوبی داشته باشند و به بازگشت بازیکنان مصدوم خود که در نیم فصل اول ضرر زیادی از بابت نبود آنها خورد، امید زیادی بست اما دو تن از بهترین بازیکنان این تیم که جزو نفرات اصلی صبا در لیگ امسال به شمار می‌روند، از همراهی شاگردان مرفاوی در بازی هفته بیست و یکم با پرسپولیس محروم شدند.
 
یکی از این دو بازیکن مجید حیدری است که در نقل و انتقالات نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در فصل گذشته از فجر شهید سپاسی شیراز به صبای قم آمد و از زمان حضورش در صبا همواره یکی از بازیکنان اصلی ترکیب این تیم در مقابل حریفان بوده است.

حیدری بلند قامت یکی از بازیکنان موثر در خط دفاعی تیم فوتبال صبای قم به شمار می‌رود و کادر فنی صبای قم برای نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال و همچنین بازی مرحله پلی آف لیگ قهرمانان باشگاه‌های کشور حساب ویژه‌ای روی وی باز کرده بودند.

اما حیدری با اشتباهی که در دیدار صبای قم در مقابل ابومسلم مشهد در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مرتکب شد، دست صبایی‌ها را برای حضور موفق در نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال در حنا گذاشت.

این مدافع جوان در بازی حذفی تیمش با صبای قم در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد مقدس در حالی که 120 دقیقه در ترکیب اصلی بود در ثانیه‌های پایانی بازی به عمد مشت محکمی را به صورت بازیکن حریف کوبید و همان لحظه با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج شد.

اخراج از ترکیب صبای قم و عدم همراهی در دیدار با پیکان تهران، ذوب آهن اصفهان و ملوان بندر انزلی تنها جریمه‌های این بازیکن خاطی نبوده است و مجید حیدری به دلیل این عمل خود، تا اطلاع ثانوی از همراهی صبای قم محروم است.

از سوی دیگر اکبر صادقی ‌هافبک طراح و بازی ساز تیم فوتبال صبای قم که در نیم فصل دوم بازی‌های خوبی از خود ارائه کرده بود، به دلیل اخراج بازی هفته بیستم با ملوان بندر انزلی، از بازی هفته بیست و یکم صبای قم در مقابل پرسپولیس تهران محروم خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)