جمعه 9 اسفند(17:58)

مرجع خبری پرسپولیس: در 10 دقیقه پایانی دیدار تیمهای سپاهان و پرسپولیس از هفته بیست و نهم رقابتهای لیگ برتر ، یک ضربه آزاد برای تیم پرسپولیس به دست آمد که درگیری شدیدی بین بازیکنان دو تیم  برای زدن اولین ضربه ی سر درون محوطه ی جریمه به وجود آورده بود.
در این میان روی نقطه پنالتی محسن بنگر و علیرضا واحدی نیکبخت برای زدن سر به هوا پریدند که بنگر دو دست خود را از بالای سر نیکبخت به دور گردن وی حلقه کرد و مانع پریدن وی به هوا شد که در نتیجه ی آن نیکبخت توپ را با دست به نشانه ی اعتراض منحرف کرد. جالب این جاست که هند نیکبخت از سوی گزارشگر اصفهانی بازی هم مورد تاکید قرار گرفت اما هردوی این صحنه ها از چشم خداداد  افشاریان داور این مسابقه پوشیده ماند.
در واقع اگر همان ابتدا خطای شارژ بنگر اعلام شده بود ادامه ی ماجرا نیز پیش نمی آمد اما این بار نیز مانند بازی هفته ی گذشته مقابل برق شیراز که کمک داور(و نه حتی خود داور!) با اعلام یک ضربه ی پنالتی به سود برق دو امتیاز پرسپولیس را گرفت، در این بازی هم 2 امتیاز دیگر پرسپولیس در لحظات آخر بازی پرید تا این تیم همچنان در جدول رده بندی بدون اشتباه داوری لیگ(!) صدرنشین بلامنازع باشد.

حسن مهدوی-اختصاصی/امانت داری،استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس بلامانع است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)