اشتباهات مسلم داوری به سود سپاهان دو رقمی شد

مرجع خبری پرسپولیس: کارشناس داوری فوتبال کشور قضاوت دیدار تیمهای پرسپولیس و ایران جوان بوشهر را مطلوب و داوری مسعود مرادی در دیدار سپاهان و مقاومت را پراشتباه ارزیابی کرد.


به گزارش مرجع خبری پرسپولیس رضا غیاثی در خصوص داوری دیدار سپاهان  اصفهان و مقاومت سپاسی گفت: در این مسابقه که به قضاوت مسعود مرادی برگزار شد سیدجلال حسینی مدافع تیم سپاهان در دقیقه 22 خطای محرزی روی امین موسوی مهاجم مقاومت انجام داد که به نظر من پنالتی بود که داور آن را نگرفت.


وی  افزود: در دقیقه 51 بازی محسن بنگر در داخل محوطه جریمه روی هافبک مقاومت خطا کرده و او را از پشت شارژ کرد که داور به درستی نقطه پنالتی را نشان داد. همچنین در دقیقه 72 خطای میرهانی هاشمی روی عمادرضا پشت محوطه جریمه مقاومت اخطار داشت که داور از آن چشم‏پوشی کرد.


غیاثی تاکید کرد: در لحظات تلف شده مسابقه مهاجم مقاومت داخل محوطه جریمه سپاهان با خطای آشکار رحمتی سرنگون شد که به نظر من داور باید پنالتی می گرفت و دروازه بان سپاهان باید اخراج می شد

ولی به اشتباه دستور به ادامه بازی داد و لحظاتی بعد سوت پایان مسابقه را به صدا در آورد.


غیاثی همچنین در خصوص قضاوت رحیم‏ مهرپشیه در مسابقه تیمهای ایران جوان و پرسپولیس از سری رقابتهای جام حذفی گفت: داور در مجموع به تمام صحنه های مسابقه نزدیک بود و اشتباه تاثیرگذاری نداشت.


در دقیقه 70 مسابقه به نظر می رسید توپ به دست مدافع ایران‏جوان برخورد کرده و داور باید نقطه پنالتی را نشان می داد که از این صحنه چشم پوشی کرد. همچنین در لحظات تلف شده داور با اعلام خطا روی علیرضا محمد برای پرسپولیس یک ضربه پنالتی گرفت که کاملا صحیح بود.

 

صرف نظر از چند اشتباه بی تاثیر در نتیجه می توان به مهرپیشه نمره قبوی داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)